Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

Arkadaşlar foruma sıklıkla giremeyeceğimi bahsettim (yaşasın işlerin açılması) fakat gönlü güzel Dewnew Hanım'ın arkadaşlarımla elimdeki bir kokuyu paylaşmak istiyorum talebini bence kimse geri çevirmezdi..

Bu koku feminen bir koku..Bu yüzden hemen çekilişe katılmak yerine bu kokuyu eşine hediye edecek bir arkadaşımız olabilir,özellikle bayan üyelerimiz olabilir. Öncelikle sizler başvurursanız, koku hedefine varmış olur..

Hediye limitleri çok yükseldi yalnız:) Hediye aşağıdaki gibidir.

Akşam saat 19.00'da sonra katılım talep edecek ilk 16 kişiye 5 ml olarak dağıtım yapılacak daha fazla kişiye ulaşması adına kokunun.. 17. ve 18. kişilere miktar tam görülemediğinden çıkma şansı var. Onlar yedek yazılacak. Kokunun artması ihtimalinde kendilerine de gönderim yapılacak.

Dewnew Hanım, bu forumun en güzel değerlerinden biri de sizsiniz. Herkes adına teşekkürler..

1-Snakker
2- Riyafes      Kargo bilgisi geldi
3- Vesna       Kargo bilgisi geldi
4-baykalbul   Kargo bilgisi geldi
5-Erdem       Kargo bilgisi geldi
6- BaddestMan  Kargo bilgisi geldi
7-Buu            Kargo bilgisi geldi
8-Umit.K       Kargo bilgisi geldi
9-Nephila       Kargo bilgisi geldi
10-Hanımeli  Kargo bilgisi geldi
11-Libra       Kargo bilgisi geldi
12-LesPaul59  Kargo bilgisi geldi
13-Erdembaba  Kargo bilgisi geldi
14-Murjjm      Kargo bilgisi geldi
15-Vito andolini
16-wadajat

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

matrai
Bu forumu içinde altın kalpli insanlar olduğu için çok faha fazla seviyorum.

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

Umut Kurtoğlu
matrai yazdı
Bu forumu içinde altın kalpli insanlar olduğu için çok faha fazla seviyorum.
+1

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

RİYAFES
+11111

Umut Kurtoğlu yazdı
matrai yazdı
Bu forumu içinde altın kalpli insanlar olduğu için çok faha fazla seviyorum.
+1

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

Snakker
Bu ince davranışı için Şebnem Hanım'a çok teşekkür ediyorum. Umut hocam size de yardım ve emekleriniz için çok teşekkürler.

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

promesta

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

LesPaul59
TME

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

TME
Yine müthiş bir bonkörlük örneği, tebrik ediyorum.

Temmuz ayında değer verdiğim birinin doğumgünü var, kazansam da ona hediye etsem çok lezzetli olur :)

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

murrjm
Yüreğinize sağlık Şebnem Hanım yine müthiş bir paylaşım.Umut hocam emeğin için çok teşekkürler
Bu markada ki top 5'imde yer alan 2. bayan kokusu.Bizzat kendim kullanmak için bende çekilişe katılmak istiyorum ama yine de bayan arkadaşlarımız öncelikli olabilir elbette
BUU

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

BUU
Cevap olarak bu gönderi By TME
Bu ince ve güzel davranış için bende çok teşekkür ederim. Açıkcası bende eşime hediye etmeyi düşünüyorum :)

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

NeroBianco
Çok ince bir davranış. Açgözlü insanların etrafımızda cirit attığı bu zamanlarda böyle davranışları çok takdir ediyorum, Bu forumu takip ettiğim için mutlu oluyorum.
İsim yazdırma konusuna gelince hanıma 5ml parfüm versem 1 ton laf işitirim :)

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

umit.K
Şebnem Hanım'a çok teşekkürler, sağ olsun. Ayrıca Umut bey size de teşekkürler verdiğiniz emekten dolayı.  Eşime hediye etmek için bende katılmak isterim :)

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

felix
Forumda bulunan değerli şahsiyetlerden biridir Şebnem hanım.
İnceliği,nazikliği ve bonkörlüğü tartışılmaz zaten.
Yine ince bir davranış sergilemiş.Elinize sağlık diyorum.

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

BaddestMan
Şebnem Hanım'ın cömertliği gerçekten takdir edilesi,teşekkür ediyorum kendim adıma.
BUU

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

BUU
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
Şebnem hanım'a çok çok teşekkür ediyorum çok merak ettiğim bir parfüm bu denemeyi çok isterim...katılabilir miyim Umutcuğum :))
Umut hocam şuan katılamıyoruz değilmi? Yoksa benmi yanlış anladım? Akşam 19 sonrası ilk 16 kişi diye okudum. Doğrumudur?

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

pi-jey
Dewnew hanıma saygılarımı iletiyorum .Forumda böyle insanları gördükçe insanın paylaşası geliyor .
Bende Allah izin verirse en yakın zamanda bir koku paylaşmak istiyorum. Umarım hediye gerçekten isteyen arkadaşımıza gider.
CoSTUME NATİONAL HOMME

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

Snakker
Saat 19.00 (CNNTürk)ve ben buradayım :-) Şebnem Hanıma tekrar çok teşekkürler :-)

Re: Dewnew Hanım'ın Hediye Çekilişi

RİYAFES
Şebnem Hanım'a Teşekkürler.
Bende burdayım...