Denemelik Taiga 3 kisiye 3er ml

Optuna
Bu konu güncellendi de .
Arkadaslar bildiginiz gibi yeni bir marka ve koku olan pryn-taiga elime ulaşmıştı bir şekilde. Kullanmaya kıyamadıgım 4-5 parfümümden biri oldugunu belirtmek isterim. Ml olarak cok olmadigi icin elimde ve getirmesi problemli oldugu icin kendime 25-30 ml kadar ayirmayı planlıyorum. Burada bir kolektif oluştursak da bu 5-6 ml kadar parfümü en azından cok merak eden arkadaslara ulaştırsak nasıl olur? Tek ricam kargoyu alan arkadas kendinden sonra yine cok merak eden bir  arkadasa iletmesi kargoyla. Artik 2 kisi olur 5 kisi olur neyse..

Private Label - Ursa

Re: Denemelik Taiga 5 ml

Umut Kurtoğlu
Ellerine sağlık hocam. Süper bir şey şu yaptığın ve sözüm söz denedikten sonra herhangi bir arkadaşıma kargo çıkarırken içine koyacağım..Aşırı merak ettiğim bir koku oldu sayende..

Re: Denemelik Taiga 5 ml

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Optuna hocam bu iş bence biraz zor olur gibime geliyo yine bi anlaşmazlık çıkmasın parfümü alıp yollamadı falan diye,tek kişiye gitmesi sanki daha uygun olur gibi veya 5 ml 5'e bölünüp 5 kişiye yollanabilir.

Re: Denemelik Taiga 5 ml

Optuna
Bu konu güncellendi de .
Isteyen 3 kisiye 3 er ml gonderelim siradan..istiyorum ki birden fazla kisi denesin.
Private Label - Ursa

Re: Denemelik Taiga 5 ml

BaddestMan
Bencede hocam daha sağlıklı olur beni ekleyebilirsiniz listeye:)

Re: Denemelik Taiga 5 ml

monotros
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Forumda yeniyim ama uygun görürseniz ben de denemek isterim. Yazdığınız inceleme yazısını okuduktan sonra ilgimi çekti.

Re: Denemelik Taiga 5 ml

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
ben de talibim optuna hocam :)
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Denemelik Taiga 5 ml

Optuna
Tamamdir arkadaslar 4 arkadas halihazirda talepte bulunmus oldu.
Adres bilgilerinizi yazarsaniz siseleri ayarlayip gonderelim. Guzel bir deneyim olacagini dusunuyorum.
Private Label - Ursa

Re: Denemelik Taiga 5 ml

erdembaba
hocam benıde yazabılırsınız yer varsa

Re: Denemelik Taiga 5 ml

Optuna
Hocam limiti doldurmustuk ama sizi de ekleyelim kapatalım konuyu o halde. Biraz ml ayarlaması yapmamız gerekecek. Adres bilgilerinizi gonderirsiniz mail olarak. Gokhan kardesimizden de adres bekliyorum.

erdembaba yazdı
hocam benıde yazabılırsınız yer varsa
Private Label - Ursa

Re: Denemelik Taiga 3 kisiye 3er ml

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
hocam teşekkür ederim..
MD

Re: Denemelik Taiga 5 ml

MD
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Hocam çok ince bir hareket , deneyen arkadaşlardan denedikten sonra ben de isteyebilirim çok memnun olurum :))

Optuna yazdı
[...]

Arturo's
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Öncelikle hediyeniz için çok teşekkürler çok güzel bir davranış hele ki kullanmaya kıyamadığınız bir parfümü hediye olarak göndermek, eğer deneyen arkadaşlardan sonra göndermek isteyen olursa bende talip olabilirim sonrasında merak eden başka bir arkadaşa daha göndermek şartıyla

Re: Denemelik Taiga 3 kisiye 3er ml

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Arkadaşlar,  kargolarınızı verdim nihayet. Elimde şişe eksikti 4 kişi olarak saymıştım 5 oldugunu anımsayamamışım:)  bir sekilde hallettim ama hepsi tamamen eşit olmamış olabilir kimse yanlis anlamasin lütfen. Özellikle bir şişe akıtma yapiyordu 2-3 ml boşa gitti maalesef kapagini cikartip komple bantladım. Artık kime gittiyse bir sprey takar maalesef baska cozum bulamadim. Şirketten indirimli gonderdim umarim cansıkıcı bir ücret odemezsiniz. Fikirlerinizi  de paylasirsanız mesud oluruz..

Bu arada diger yazan arkadaşlar için şişem kalmadi maalesef, gönderdigim arkadaşlar paylaşmak isterse tekrar donus yaparsanız paylaşım amacına ulaşmış olur.

Private Label - Ursa

Re: Denemelik Taiga 3 kisiye 3er ml

BaddestMan
Hocam kargo ulaştı bugün çok teşekkürler.

Re: Denemelik Taiga 3 kisiye 3er ml

Umut Kurtoğlu
Optuna hocam ellerine yüreğine sağlık. Ulaştı bana da kargom.. En kısa zamanda deneyeceğim. Aşırı merak ediyorum ama özel bir anda denemem daha sağlıklı olacak..Tekrardan çok teşekkürler..

Re: Denemelik Taiga 3 kisiye 3er ml

Optuna
Rica ederim arkadaslar dusuncelerinizi sabirsizlikla bekliyorum.
Private Label - Ursa

Re: Denemelik Taiga 5 ml

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By erdembaba
Optuna hocam sanırım hediyeniz gelmiş..arkadaşım almış teşekkür ederim

Re: Denemelik Taiga 3 kisiye 3er ml

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
optuna hocam, dün aldım kargomu.
öncelikle tekrardan çok teşekkür ederim.
hafif kapağa ve sprey kısmına sızmıştı, bu azıcık damlaları bileğime sürdüm, ve enfes bir koku..
daha kışlık; yoğun/ağır/karanlık bir koku canlandırmıştım zihnimde. ama bu koku o kadar ferah geldi ki..
bu sadece; kapağa bulaşan kısımdan bileğime sürdüğüm damlalardan edindiğim izlenim.
sakin bir günümde daha detaylı üzerinde durmak istiyorum kokunun, koku performansının.. :)
[...]

Hocam teşekkür ederim. Dün aldım ben de kargomu. Uygun bir zamanda deneyip yorumumu yazacağım.
12