Dekant Parfüm satışı var mı?

cordelia
İyi günler,

Eskiden 5ml, 10ml parfüm satanlar vardı sanırım o bölüm kaldırıldı. Bilmiyorum yasak mı ancak var mı böyle satış acaba ? Hem maddi durumum hem de bilgisizliğim olduğu için hem bu işten anlayan kişinin tavsiyesini alıcam en önemli 3-4 marka birden anlamı planlıyorum dekan olduğunda. Yardımcı olursanız sevinirim.

Re: Dekant Parfüm satışı var mı?

CNYT
cordelia yazdı
[...]

Split (parfüm bölüştürme) kısmında ML cinsinden parfümler satılmaktadır. Zamanla ekstra parfümler, admin kısaca bu forumun yöneticisi tarafından, sizlerle buluşturulacaktır.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***