De Bachmakov

rapid
bu parfümü temin etmek istiyorum.zorlu beymen ve harvey i aradım fakat ellerinde yokmuş....split yapmak isteyen arkadaşlar olursa gönüllüyüm

Re: De Bachmakov

İSKeNDeR

Re: De Bachmakov

rapid
30 ml de benden etti 60 kaldı 40 buluruz onuda heralde ;)

iskndr77 yazdı
Bende Bayadır bu kokunun peşindeyim ama talep düşük olduğu için pek alıp split yapan olmuyor ama Olursa bende bi 20-30 ml alırım

Re: De Bachmakov

rapid
decantshoptan 2ml decantını denedim....un jardin sur le nil'in erkeksi ve daha farkedilir bir versiyonu.resmen ben burdayım ve farklıyım diyor.

Re: De Bachmakov

İSKeNDeR

Re: De Bachmakov

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Bulursanız 20-30 ml ben de varım:)

Re: De Bachmakov

rapid
üstad tamamdır 3 kişilik split.kaldı parfümü bulmak gerisi eft şişeleme onları da çözelim artık

Re: De Bachmakov

rapid
40ml ben alıyorum 30 emin bey,geri kalanı da 30 ml iskender bey

Re: De Bachmakov

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By rapid
Tek sorun kaldı o da parfümün Türkiye' de olmaması :) Bi de parfüm şişeleri 90' lık. Tam 3' bölebiliriz bulursak :)

Re: De Bachmakov

rapid
emin bey türkiye'de bulunsa da diyarbakır'da bulunmuyor :) bir araştırma faaliyetine girmek lazım
ankara harvey'i arayacam öğleden sonra bide brandroom ları arayacam hangisinde tutturduysak..sizin bildiğiniz bir çare varsa uyarız onada

Re: De Bachmakov

rapid
Cevap olarak bu gönderi By rapid
ankara harvey'de yok :(

Re: De Bachmakov

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By rapid
Türkiye' de satılmıyor  maalesef. Hatta ismini dahi duymamışlar. Ben İstanbul Harvey' de ve zorlu Beymen' de sormuştum. Yani kısacası yurtdışından bulmak lazım.

Re: De Bachmakov

rapid
en kötü ihtimal decantshop'tan isteyecem artık napalım.tabi bizbize halledemezsek...

Re: De Bachmakov

İSKeNDeR

Re: De Bachmakov

İSKeNDeR

Re: De Bachmakov

rapid
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Ben hala splitten yanayım ama olmazsa 30 ml isteyecem decantshop tan

Re: De Bachmakov

İSKeNDeR

Re: De Bachmakov

rapid
tamam üstad bekleyelim bir hayır sahibini o zaman :)

Re: De Bachmakov

felix
Değerli arkadaşlarım merhaba.

Bu parfüm ile alakalı eğer uygun görürseniz size yardımcı olmak isterim.Şu an bir arkadaşımın arkadaşı yurtdışında.Kendisinden rica ettireceğim bu parfümü alması için.
Ancak sizden istediğim şu.Şişesi ile içerisinde bana 10 yada 15 ml kalacak şekilde uygun görürseniz,parfümü aldırabilirsem split yapabilirim size.

Cevabınıza göre rica edeceğim kendilerine.

Re: De Bachmakov

İSKeNDeR