DIOR SAUVAGE EDT KALICILIK VE FORMULASYON?

DIOR SAUVAGE EDT KALICILIK VE FORMULASYON?

joker00
Merhabalar, bugün birkaç parfüm deneme şansım oldu. Dior Sauvage ve ysl la nuit de l'homme'u beğendim. Ama koku kartını kokladığımda birkaç saat sonra olmasına rağmen ysl çok az hissediliyordu, kalıcılık olarak zayıf geldi bana. Sauvage'in koku kartını almamıştım ama kalıcılık ve farkedilirlik olarak iyi olduğunu okumuştum.

1-Şu an dior sauvage kullananlar kalıcılık ve farkedilirlik nasıl?

2- Sauvage herhangi bir formulasyon oldu mu yeni üretümlerde? çünkü formula olunca kalıcılık düşüyor ciddi anlamda genelde.

Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

Re: DIOR SAUVAGE EDT KALICILIK VE FORMULASYON?

king in the north
açıkçası bu kokuyu ben de çok merak ediyorum çok popüler, kimisi çok seviyor kimisi nefret ediyor

Re: DIOR SAUVAGE EDT KALICILIK VE FORMULASYON?

Askn
Cevap olarak bu gönderi By joker00
Kalicilik cok iyi olmasina ragmen o fiyati Asla baketmiyen diora yakismayan bir koku ...

Re: DIOR SAUVAGE EDT KALICILIK VE FORMULASYON?

fatihcoskuny
Cevap olarak bu gönderi By joker00