DIOR MIDNIGHT POISON

Burakkk
O üretimi sonlandırılan baştan aşağı siyahlar içinde bir Kontes. Hayatımda kokladığım en karekteristik parfümlerden biri. Karanlık paçuli, çok dengeli kullanılmış araplığa kaçmayan karanlık bir gül ve sıcacık amberin kucaklaşması. Girilen ortamda kendini hissettiren, övgüler alan nefis bir gece parfümü. Bir o kadar karanlık ve bir o kadar seksi. Maskülen bir yanıda var kesinlikle. Ben kullandım ve çok iltifat aldım. Hala internet üzerinden temin etmek mümkün. Piyasada ona benzer "YSL Elle" var. Ancak onunda üretimi sonlandırıldı.

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

murrjm
Biraz önce ''Bugün ne kullandım'' başlığında değindim ,onun üzerine yazınızla da tekrar üzüldüm.
Hala raflarda bulunabilir.Almak isteyenler baksın derim

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

Burakkk
Açıkçası artık İstanbul'da birçok parfümeride raflarda göremiyorum. Ama hala internette çokça sitede satışı mevcut. Mümkünse 2011 reformülasyon öncesi şişesini bulup kullanın. Malum 2011'de Midnight Poison'da nasibini aldı. Eski versiyonu çok daha derin, kalıcı ve farkedilir. Soldaki eski, sağdaki reformüle edilmiş versiyondur. Reformüle edilmiş olanın ambalajı üzerinde detaylar gold, eskisinde silver'dır.

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

murrjm
Hımmm bu detayları dikkate alıcam,teşekkürler

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

şerif23
yanlız benim kafam karıştı bu konuda. bide sitelerde satılan tamamen siyah şişeli bir versiyon var.

baştan aşağı siyahlar dediniz ama bu poison version olarak yazılmıi midnight deği?
bi de klasik poison mor şişeli değil miydi?

neler yazıyorum ben böyle:)

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Yorumlamanın gücü. İlk fırsatta deneyeceğim. Aramıza hoşgeldin Burakkk dostum.

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
O resimlerini koyduğunuz parfüm 1985 senesinde ilk çıkan klasik poison. İkiside aslında kopkoyu mor rengi şişedir. Çekimlerdeki ışık farkından dolayı öyle çıkmış. Zaten klasik poison şişeşi normalde uzaktan bakınca mor durmaz, ışığa tutunca mor olduğunu anlarsınız. Üstteki resim eski formülasyon, alttaki daha mor duran şişe reformüle edilmiş son formül poison'dır. Midnight Poison'la tamamen alakasızdır koku olarakta. Midnight benim yukarda resimlerini paylaştığım lacivert şişeli versiyondur. Ancak klasik poison'da oldukça karanlık kuvvetli bir 80'ler kokusudur. Ancak asla modası geçmiş bir kokusu yoktur. Onuda denemenizi tavsiye ederim. EDT olmasına rağmen oldukça kuvvetlidir.
şerif23 yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Çok teşekkürler Lagerfeld dostum  . Uzun zamandır parfümlerle ilgiliyim hobi olarak. Bende aranızda olmaktan mutluyum hoşbulduk.
Lagerfeld yazdı
Yorumlamanın gücü. İlk fırsatta deneyeceğim. Aramıza hoşgeldin Burakkk dostum.

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Teşekkür ederim bilgilendirme için burak bey
Cok kıymetli poison serisinin sadece 2 üyesini tanıyorum.
Hypnotic poison
Pure poison
Eminim digerleri de enfestir

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

Burakkk
Her ne kadar reformülasyonlardan şikayet etsekte Dior gerçekten en başarılı Designer parfümlerde başı çekiyor. Poison seriside kesinlikle Dior'un en başarılı çalışmalarından biri.
Dior ilk olarak 1985'te Poison sonra sırayla Tendre Poison, Hypnotic Poison, Pure Poison ve son olarak Midnight Poison'ı çıkardı. (Bu sene Hypnotic Poison EDP çıktı)
Şuan üretimi durdurulanlar Tendre Poison ve Midnight Poison.
Bence bu sene yepyeni güzel ve özgün bir Poison eklenebilir seriye
şerif23 yazdı
[...]

allure
Bende sizin gibi düşünüyorum Burak bey yeni bir poison'ın vakti geldi. Poison ve tendre poisondan pek hoşlanmasamda midnight,pure ve özellikle hypnotic poison benim vazgeçilmezim.
şu an elimde ne yazıkki midnight poison yok. Elle beni teselli ediyodu onunda üretimin durduğunu sizden öğrendim.

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

Burakkk
Tendre ve Klasik çıkış yılları itibariyle diğer 3'üne göre çok farklı tarzlar tabi daha "80's Powerhouse" dediğimiz gruba özgü ve günümüzde herkese hitap etmez haklısınız o konuda. Benim kız kardeşimde sizin gibi düşünüyor ikisi konusunda. Ve evet elle'nin üretimi malesef durdu, şuan raflarda duranlar son kalan kutular. "Perles De Lalique" deneyin. O da Midnight için iyi bir alternatif.
allure yazdı
[...]

єяяσя.
Benim için sihirli kelime "üretimi durduruldu."
Fragrantica da son kısımlarda okuduğum onlarca yorumda[yorum sayısı inanılmaz çok] Midnight Poison a methiyeler dizilmiş.
Şaşırtıcı.

Hızlıal fiyatları iyicene şişirmiş galiba...

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

ibrhm
Midnight potion elixir ile kokuları benzer mi acaba? Bugun baska bir parfum ararken san eseri elixiri buld ve fiyatı 200₺, sizce guzel bir hediye olur mu? Yoksa ağır kokusu nedeniyle riskli bir secim mi?

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

kaside66
ibrhm yazdı
Midnight potion elixir ile kokuları benzer mi acaba? Bugun baska bir parfum ararken san eseri elixiri buld ve fiyatı 200₺, sizce guzel bir hediye olur mu? Yoksa ağır kokusu nedeniyle riskli bir secim mi?
Elixiri bulmak mucize gibi. Nereden buldunuz acaba? Kaçırmayın derim..

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

ibrhm
Dubai'de küçük bir dükkanda buldum, baska parfümlerin vintage'larini ararken bu çıktı karşıma. Biraz tatlı ve yogun geldi kokusu, özel geceler dışında günlük kullanılacak bir parfum gibi gelmedi bana, o yüzden biraz kararsız kaldım. Teşekkür ederim cevabınız icin.

kaside66 yazdı
ibrhm yazdı
[...]

Minty

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

Burakkk
Valla bende bulsam hiç kaçırmazdım. Midnight Poison hiçbir parfüme benzemeyen çok özel bir kokuydu. Hala bir ümidim var belki Dior tekrardan üretme kararı alır diye 🙏

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

murrjm
Pino kozmetikte bir bir Dior Poison gördüm ama eski mi yeni mi bakmak o an aklıma gelmedi .Tekrar bakıcam haftasonu umarım eski formulasyondur

Re: DIOR MIDNIGHT POISON

Minty