DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT TAMAMLANMIŞTIR.

DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT TAMAMLANMIŞTIR.

pikcell
Bu konu güncellendi de .
Elimde Arcon ürünü olan Dior Homme Parfum 75 ml'i splite açıyorum.
Ml fiyatı 4 liradan olacaktır, kargo mng ile indirimli gönderilip, kargoyu alıcı ödeyecektir.

SPLITE KATILANLAR
ykarakose 35 ml (şişeli)
sasha 10 ml

Re: DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT

Lagerfeld
Çok sert deri kullanımından dolayı ısınamadım kendisine. Deri hastaları kaçırmayın bu spliti.

Re: DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
Yavuz bey sahalara bir döndünüz pir döndünüz:)

Re: DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Size isterseniz Dhi ile karıştırıp verebilirim :))
Lagerfeld yazdı
Çok sert deri kullanımından dolayı ısınamadım kendisine. Deri hastaları kaçırmayın bu spliti.

Re: DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Teşekkür ederim sayım hocam yavaş yavaş ısınıyoruz :)
şerif23 yazdı
Yavuz bey sahalara bir döndünüz pir döndünüz:)

Re: DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT

şerif23
ooo yavaş yavaş....deparlarınız korkutuyor beni o zaman:)

Re: DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT

pikcell
Split devam ediyor son 30 ml kaldı.

Re: DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT

pikcell
split günceldir arkadaşlar.

Re: DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT

pikcell
split tamamlanmıştır, arşive kaldırılabilir.
decant olarak almak isteyenler satış başlığımdan alabilirler.

Re: DIOR HOMME PARFUM 75 ML SPLIT

pikcell
decant olarak alabileceğiniz ürünler için satış başlığım aşağıdaki linktedir;
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/DEKANTLARIM-td37161.html