DEKANT PAKETİ

blerox
içerisinde aşağıdaki parfümlerin olduğu denemelik dekant paketi ve yanında sürpriz birkaç sample, parfüm dünyasına kendini yeni kaptırmış bir arkadaşımıza hediye edilmek üzere bekliyor..
talep edenler arasında 05 ocak Salı günü çekiliş yaparız sonucu belirleriz. Kargoyu alıcı ödemeli olarak gönderirim..

nishane santa love
bond no 9 i love new york for all
carthusia corallium
creed virgin islands water
ermenegildo zegna javanese patchouli
comme des garcons 888
costume national homme
costume national sheer eau fraiche
ysl body kouros
gucci pour homme 2
chanel bleu
acqua di gio essenza
shiseido zen for man
kenzo power homme
dolce gabbana light blue
guess by marciano

Re: DEKANT PAKETİ

Baho
Hayirli olsun :) Katılımcı olarak siftah benden olsun 4 çekilişte 0 çektim 5.ci kısmet olur belki .:) Teşekkür ederim

Re: DEKANT PAKETİ

Zyzz
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Benıde yaz hocam şans bakalım :)

Re: DEKANT PAKETİ

manaman10
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Aynn bende 4 cekiliste sifir cektm:)  benide cekilise eklemenz mumkunse cok sevinirim tskrler bol sans katilan herkese.

Re: DEKANT PAKETİ

ersin
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Çok kaliteli bir paket olmuş. Bende katılmak isterim. Bu ince düşünceniz için teşekkürler.

Re: DEKANT PAKETİ

goldenblueboy
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Merhaba bende çekilişe katılmak istiyorum :)
İlkbahar/Yaz: 1) Creed Green Irish Tweed 2) Jour D'Hermes 3) Acqua Di Gio Profumo

Sonbahar/Kış: 1) Tobacco Vanille 2) Terre d'Hermes EDT 3) Tuscan Leather 4) Midnight in Paris Van Cleef & Arpels 5) Comme des Garçons2

Re: DEKANT PAKETİ

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By blerox
beni de ekleyebilirsin hocam

Re: DEKANT PAKETİ

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By blerox
bende katılmak ısterım

Re: DEKANT PAKETİ

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Beni de eklerseniz sevinirim.
Private Label - Ursa
TME

Re: DEKANT PAKETİ

TME
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Müthiş bir paket, parfüme kendini yeni kaptırmış arkadaşlarla sınırlı kalmasaydı ben de adımı yazdırmak isterdim

Re: DEKANT PAKETİ

matrai
Bende bu islerde yeniyim benide yazarmisiniz :)) Saka bir yana muthis bir paylasim ellerine yuregine saglik Mehmet

Re: DEKANT PAKETİ

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By blerox

Re: DEKANT PAKETİ

Umut Kurtoğlu
Gönlünüze sağlık hocam..

Re: DEKANT PAKETİ

vesna
Aynen cok guzel bir paylasim ya.. cok hos.

Re: DEKANT PAKETİ

єяяσя.
Bende çekilişe katılmak istiyorum.

Re: DEKANT PAKETİ

Eser
beni de ekleyin lütfen. pek şansım yoktur ama denemek istediğim ürünler var iyi olabilir :)

Re: DEKANT PAKETİ

GkhnUÇAR
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Creed dışında buradaki hiçbir parfümü denemedigimi farkettim mümkünse bende katılmak isterim hocam :) şayet bana çıkarsa 1-2 ml bana yeterli olacaktır kalanı diger katılan arkadaşlara dagitabilitsiniz tekrar gönlünüze sağlık hocam

Re: DEKANT PAKETİ

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Hocam beni de yazarsanız kuraya sevinirim. Saygılarımla
Atam İzindeyiz!..

Re: DEKANT PAKETİ

BAŞŞAD
Cevap olarak bu gönderi By GkhnUÇAR