D&G Pour Homme

Burakkk
D&G Pour Homme 1998 senesinde amcamın kullandığı ve benim hayran olduğum bir parfümdü. O zamanlar vintage versiyonu inanılmaz kalıcı ve farkedilir bir parfümdü. Daha sonra 1.reformülasyonu (Made in Germany) ve şuan piyasada satılan 2.reformülasyonu (Made in UK) geçirdi. Her reformülasyonla tabiki parfüm değişti ve kalitesini yitirdi tabi. İlk reformülasyon yine vintage haline oldukça sadık idi fakat son formülasyonda kokuyu tanıyamadım.

Hayran olduğum vintage versiyonu sonunda kokudankokuya.com'dan edindim 2 sene önce. Parfüm oldukça yoğun ve rafine, hiç yapaylık hissedilmiyor. Bana göre maskülen çiçeklerle desteklenmiş, pudralı ve sabunsu, iris tütün ve narenciye kombinasyonu.

İlk sıkıldığında müthiş bir hafif tatlı lavanta ve kent'in limonlu toffee'si gibi bir limon aromasıyla karşılaşıyosunuz. Daha sonra orta notalarda erkeksi çiçekler ve pudralı havayı veren iris çiçeği devreye giriyor. İris kullanımı o kadar güzelki Dior Homme'daki gibi rujumsu bir koku var ama o kadar yoğun direk ruj kokusu değil. Daha pastel daha kremsi bir iris. Alt notalara doğru ise bu sabunsu pudralı ve hafif fresh yapıya çok güzel bir tütün ve amber eşlik ediyor. Tütünde eski parfümlerdeki gibi tütün kolonyasını andıran bir tütün değil daha tatlı ve yumuşak bir tütün aroması.

Parfümün performansı oldukça iyi. Kalıcılık ve farkedilirlik günümüz EDP'lerini 10a katlar. Yeni çıkan D&G Intenso bile bunun yanında EDC kalır.

Benim hayatım boyunca hiç unutmayacağım bana çocukluk anılarımı hatırlatan oldukça şık bir parfüm D&G Pour Homme. Eninde sonunda Vintage versiyonlar tabiki bulunamaz hale gelicek. Denemenizi mutlaka tavsiye ederim.

Re: D&G Pour Homme

Minty

Re: D&G Pour Homme

esclapez
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
http://kokudankokuya.com.tr/dolce+and+gabbana+.marka_orijinal_parfum_modelleri.84.html

 Burak bey kokudankokuya sitesinde  D&G Pour Homme için ayrıca vintage diye belirtilmişmiydi siz aldığınızda.şuan ki sayfada vintage ibaresi yok.

Re: D&G Pour Homme

Minty

Re: D&G Pour Homme

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By esclapez
Teşekkür ederim Aysu hanım elimden geldiğince anlatmaya çalıştım :)

Esclapez bey, ben aldığımda vintage ayrımı yoktu. Halada yok. Ayrım olmadan alın vintage olduğunu anlayınca fiyatları uçuruyolar çünkü.

Aysu hanımın dediği gibi mesela şuan vintage H.Poison 30ml 230TL gibi uçuk bi fiyattan satışta.

Re: D&G Pour Homme

esclapez
Burak Bey, ilk üretim ile daha sonrakiler arasında herhangi bir farklılık (kutuda yada şişesinde) varmı. Sipariş verirken, Minty Hanımın dediği gibi yapabilmek için,varsa bir değişiklik bilmek gerekiyor.

Re: D&G Pour Homme

Burakkk
Soldaki gümüş etiketli olan vintage versiyon, sağdaki reformülasyon sonrası kutu ve şişe tasarımı.

Re: D&G Pour Homme

esclapez
Tesekkur ederim