Creed Aventus bu mu şimdi :)

Muaddib

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

-.égalité
Değil Aventus bu :)

Bir üyeye yazdığım mesajı buraya da koyayım :))

_-_-_-_-_-_

Aventus şimdiye dek 4 farklı halini denedim:

1- Dumansı, Aventus gibi Aventus. Suratıma yumruk yemiş gibi oldum; uyuştu yüzüm ilk başta tepki veremedim, o yoğun dumansılık o dumansılık arasında bir harman; yüzüme her çarptığında koku yumruk yiyordum adeta. 4 fıs sıktım o kokudan denediğim arkadaştan izin alarak; 2 saat içinde eve dönerken çevremdeki, metrobüsteki insanların bakışı; yanıma iyice yanaşan kadınlar gerçekten sihir gibiydi bu Aventus.

2- Ananas suyu, ama çok basit bir şey. Glizkozlu ananas suyu. Saçma sapan bir şey.

3- Meyveli kısmı ağır basan azaltılmış dumansılık, yine fena değil ama kalıcı da değil.

4- Dumansılık çok az, 12-15 saat kalıcı, (rekor) ananas suyumsu ama bir yandan insanın burnunu tırmalayan çekici bir harman.

sırayla puanlarsam:

1---> 20/10
2---> 4/10
3---> 6.5/10
4---> 8/10

Dördüncüsü e01 bir de sizi gelen kötü bir batch :(
Eski nick: Liberté

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Muaddib
Öncelikle geçmiş olsun diyeyim. 500 TL'den fazla para veriyorsun ve karşına vasat bir koku çıkıyor. İşte Creed markasının genel özeti bu

Büyük ihitmalle kötü seri denk gelmiş sana da. Bende hiç beğenmemiştim Aventus'u. Gerçi ben seri numarasını bilmiyorum denediğimin.

Anlattıklarına hiç şaşırmadım. Bir de Aventus'u öve öve bitiremiyorlar. Hem 500 küsür TL vereceksin. Hem de karşına hangi seri geleceğini bilmediğin bir koku çıkacak. Onun için Creed parfümlerini almadan önce 2 kere düşünmek lazım.

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

Muaddib
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By -.égalité

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

Gamarjveba

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

Muaddib
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

-.égalité
Cevap olarak bu gönderi By Muaddib
İlk harf temsilidir Creed firmasını temsil eder, sonraki iki harf hangi parfüm olduğunu belli eder, sonraki iki harf yılını belli eder, en Son üç harf ise serisini belli eder.

Yumruk atan versiyonu denk gelince zaten ananas suyu yakıştırması pek mümkün olmuyor eminim sevecektiniz birinci maddedeki Aventus denk gelse, Aventus u bu kadar meşhur yapan Batch tir o :)

Diğerleri de güzel ama ilki gibi değil ben beğenmedim mesela iki ve üç numarayı
Eski nick: Liberté

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By -.égalité
Liberté yazdı
[...]
vay olaya bak demekki benim denediklerim diğer serilermiş ben de diyorum millet ne buluyor bunda diye.. :))
yazık günah o kadar para ver gel ananas suyu kokla!!

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

murrjm
Ben artık Bellamola'dan şüphe duymaya başladım

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

-.égalité
Neden ki? Creed batch olayı evrensel bir olay. Ve Bellamola cheapsmells ayağı gayet güvenli benim adıma hatta ülke içinde Designer olarak en güvenli mağaza gözümde sonra sevil douglas vs..
Eski nick: Liberté

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

Muaddib
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By murrjm

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

Khan
Cevap olarak bu gönderi By Muaddib
Creed markasının ürünlerindeki bu batch no muhabbetine hakikaten anlam veremiyorum yüksek fiyatlara satılan ürünler zaten, yıllara meydan okuyan bir marka, acaba iyi batch mi kötü batch mi geldi diye düşün dur. Bunun bir standartı olması lazım değil mi, zaten parfüm alırken orjinal mi sahtemi tester mi değilmi bunlarla uğraşırken bir de batch no muhabbeti. Ve batch muhabbetinde hangi no iyi onuda bilmiyoruz. Kimi forumlarda bu iyi diyor, kimi yok o iyi değil bu iyi diyor. Kötüsüne denk geldin mi de parfüm severlerde o kokuya karşı bi hayal kırıklığı parfümden soğuma birde işin maddi zararı var :)

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By Muaddib
Creed markasını çok övüyorlar ama 2 ürününü denedim 2 si tene yakın duruyor ve kokuları vasat ve fark edilebilirliği çok düşük.

Ayrıca zamanında git ürününü çok araştırdım dünyada en çok satılan parfümler filan zengin iş adamları kullanıyor arko traş kolonyası gibi ama ben hiç öyle sanmıyorum

Creed markasına tövbe ettim ben aventus'u denemek istiyordum ama onun da üstünü çiziyorum ve Creed marka almıyorum hem pahalı hemde performans kötü niye boşa para verelim demi.

Geçmiş olsun hocam bu arada

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By Khan
Aynen standart'ı olmalı.

Böyle bir mantık olamaz zaten bu seri nolar hatalı kullananların haberi olsun dermiş gibi firma bir iş yapıyor.

Hatalı ise piyasaya sürmezsin olur biter demi hocam. O kadar para veriyorlar ama karşılığı beklediğimiz gibi çıkmıyor.

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

sertcocuq
Creedin parfümleri genel olarak çok abartılıyor. İyi reklam yüksek fiyat... Pahalı parfüm kaliteli parfüm olarak algılanmamalı. 100 tl altı olupta 500 tl lik parfümlerden hem çok güzel kokan hemde çok kaliteli parfümler mevcut.

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By Muaddib
biraz araştırınca bu batch olayında bilinen son iyi kodlar A42B11X02 ve A42B11Z01 diye geçiyor..
2011 serisinden sonraki üretimlerden kimse memnun değilmiş..

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By sertcocuq
Katılıyorum yani şöyle diyim 20 tl lik Rebul - Speed bu markayı bana göre 10 a katlar gerçekten rezalet bir şey o kadar para veriliyor ve çıkan koku böyle kalıcılık farkedilebilirlik 0 yani nivea dedorantını sıksam daha iyi.

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

sertcocuq
Rebul iyi bir kolonya. Ama elbette Creedin parfümleri kadar kaliteli değil (: Ama Creed markası beklentileri karşılayamıyor kanımca.

Parfüm kalitesini markaya göre değerlendirmemek gerekir. Örneğin markası Creed diye tüm parfümleri kaliteli olacak diye bir kaide yok. Yada diğer markalar.

Bana göre en kaliteli, en güzel , en derin, en seksi, en çekici parfüm benim hoşuma giden parfümdür (: Parası önemli değil.

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

canbaz
Cevap olarak bu gönderi By Muaddib
creed'i ''creed'' yapan değerlerin belki de en önde geleni parfümlerinde doğal maddeler kullanıyor olmasıdır. doğada varyasyon olmuyorsa karpuz kavunu niye seçerek alıyoruz? ya da karpuz kavun seçiminde güzeli yakalama adına çeşitli yöntemler uygularken, nasıl oluyor da körlemesine parfüm alıyoruz...  toprak, iklim, insan gibi daha bi çok etkenin hammadde kalitesini değiştirebildiğini biliyoruz. fakat aynı zamanda ''creed parfümleri''nin stabil olmasını bekliyoruz. burda bi tutarsızlık yok mu?

creed fanlarının ''batch muhabbetleri'' forumda daha önce yazıldı çizildi... sizin beğenmediğiniz o batchleri de inanın birileri beğeniyor... e burdan da bi kere daha ''koku beğinisi özneldir'' sonucunu çıkaralım artık :)

sentetik esansların varlık sebeplerinden biri de, bazılarının beklediği stabiliteyi sağlamak değil mi?! batch olayından hoşnut olmayanların tercihlerini kullanabileceği bi çok parfüm üreticisi zaten mevcut.

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: Creed Aventus bu mu şimdi :)

crippax
Cevap olarak bu gönderi By Muaddib
tamamen haklısın ... aramıza hoş geldin ... Allahtan green irish tweed i almadın şanslı sayılırsın , geçmiş olsun
coactus volai ...
1234 ... 9