Creed - Aventus- Split Kısmen tamamlandı arşive lütfen ...

MD

Creed - Aventus- Split Kısmen tamamlandı arşive lütfen ...

MD
Bu konu güncellendi de .
Uzay parfümeri 120 ml olarak alındı 60 ml si paylaşılacak
Batch kodu aşağıda resimlerde mevcuttur ...
Ml fiyat: 6 TL

Royvicety 10 ml

Re: Creed - Aventus

royvicety
10ml talibim. Mümkünse
MD

Re: Creed - Aventus

MD
Tabiki ...

royvicety yazdı
10ml talibim. Mümkünse

Re: Creed - Aventus

ainos
Siseli olarak alma şansımız var mı acaba.

Re: Creed - Aventus

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By MD
MD

Re: Creed - Aventus

MD
Cevap olarak bu gönderi By ainos
Maalesef Üstadım ;((

ainos yazdı
Siseli olarak alma şansımız var mı acaba.

Re: Creed - Aventus

ainos
Teşekkür ederim.Siseli olarak arıyorum bulamazsam bi kaç güne girerim splitE.

Re: Creed - Aventus

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By MD
mail attım, 5ml için..

Re: Creed - Aventus

royvicety
Cevap olarak bu gönderi By MD
Paket elime ulaştı. Cok tesekkur ederim. Anlayışınız için ayrıca sağolun
BUU

Re: Creed - Aventus

BUU
Cevap olarak bu gönderi By MD
Hocam pm attım ama ulaşmadı heralde geri dönüş bekliyorum.
MD

Re: Creed - Aventus

MD
Hocam yoğunluktan biraz geç dönüş Yaptım ama maalesef Split tamamladım , parfümü şişesiyle başka bir arkadaşa verdim ....