Costume National Soul kör alış için uygun bir parfüm mü erkek için

Costume National Soul kör alış için uygun bir parfüm mü erkek için

Tuni50
Merhaba parfüm bugün bynr de indirimdeydi gerçi cn homme almak istiyordum bir anda stokların bittiğini gördüm bende cn soul kaldığından fiyatıda uygun geldiğinden aldım sizce doğru bir kararmıdır kalıcılığı nasıldır hommede epey övgü var tabi biraz ağırmış dediklerine göre tester olmadığından deneyemedim hiç bugünde soul sipariş verdim kalıcılık farkedilirlik nasıldır bu aylarda idealmidir kaç fıs gerekli fazla parfüm kullanan biri değildim önceleri bu aralar bu merak sardı beni bundan önce Bvlgari black orient kullandım odunsu bir kokuydu fakat çok kalıcı farkedilebilir değildi cn soul ben burdayım dermi imza atarmı bilmiyorum bilgilendirirseniz sevinirim

Re: Costume National Soul kör alış için uygun bir parfüm mü erkek için

Parfüm Merakı
Admin
Soul gayet güzel bir seçim olmuş.

Re: Costume National Soul kör alış için uygun bir parfüm mü erkek için

Tuni50
Teşekkür ediyorum

Re: Costume National Soul kör alış için uygun bir parfüm mü erkek için

Tuni50
Bugün denedim çok güzel ve keskin bir koku açılışı ağır basıyor kadından çok erkek için daha ideal bir kokuya benziyor memnun kaldım ilk denememde umarım denediğim tester gibidir farkı olmaz kalıcılık konusunda

Re: Costume National Soul kör alış için uygun bir parfüm mü erkek için

Parfüm Merakı
Admin
Kalıcılığı ve etrafa yayılımı gayet iyi Soul'un. Sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.

Re: Costume National Soul kör alış için uygun bir parfüm mü erkek için

Tuni50
Teşekkür ederim bilgi için parfüm kullanımında yeniyim testerinden anlayacağım üzere güzel kokusu var yarı yolda bırakmayacağına eminim