Costume National Karşılaştırması

matrai
Costume national ı diğer designerlardan ayıran bir özellik var. Kokularının gerçekten orjinal ve başlı başına bir trend olması. Benzersiz güzel işler çıkaran ve pazar kaygısı satış kaygısı olmadan parfümlerini pazara süren son zamanlarda üm parfüm tutkunlarının gönlünde yer edinmiş bir firma

Peki bu güzide markamızın en sevilen 2 çalışması arasında sizce hangisi en iyisi?
En sevdiğiniz Costume National

Re: Costume National Karşılaştırması

matrai
Benim oyum biraz ortada olmasına rağmen Soul den yana kullandım.

Re: Costume National Karşılaştırması

Umut Kurtoğlu
Üstad çoğu kişi Homme diyecek ama ben de senin arkandan geliyorum..

Re: Costume National Karşılaştırması

Üstad çoğu kişi Homme diyecek ama ben de senin arkandan geliyorum..
Daha Pi-Jey oy kullanmadı

Re: Costume National Karşılaştırması

Umut Kurtoğlu
Bence fake hesap açar yine yedirmez Homme'u

Re: Costume National Karşılaştırması

murrjm
CN markası içinde koku güzelliği olarak ipi beraber göğüslerler belki ancak Homme ile bağdaştırdığım bir çok olay hafızamda yer etmiş durumda ve kapağından kokladığımda bile beni halâ o günlere götürebilmesinin şerefine CN Homme diyorum.

Re: Costume National Karşılaştırması

CN Homme, kucak dolusu tarçınını suratıma yapıştırdığı için hiçbir zaman sevemedim. Ayrıca çok tek düze ilerleyen ve neredeyse değişmeyen yapısıyla kısa bi' süre içerisinde beni sıkıntıdan patlattı. Zaten bi' daha da yanına yaklaşmadım.

Soul öyle değil.
Sofistike ve güzel bi' harmanı var. Sıcak bi' koku ve geçişleri algılayabiliyorsunuz. Hayvansal noktalar gayet kabul edilebilir düzeyde. Bu da ambergris'in ne kadar limitli ve uyumlu kullanılldığını gösteriyor.

Öd ve deri gibi iki zor notayı da el ele tutuşturup vanilyanın büyüsünde sunması da ayrı bi' artısı. Zamanla sevdiğim bi' koku oldu Soul. O yüzden oyun ona.

Re: Costume National Karşılaştırması

Umut Kurtoğlu
Aslında Scent Intense'in de baya fanı var takip ettiğim kadarıyla.Kokusunu ben bilmiyorum gerçi..

Re: Costume National Karşılaştırması

Baho
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Scent İntense daha eski ve meşhur diye dusunuyorum Soula Gore :) .
Ben hiçbirini kullanmadım o da ayrı bir mesele

Re: Costume National Karşılaştırması

Baho
Aslında Scent Intense'in de baya fanı var takip ettiğim kadarıyla.Kokusunu ben bilmiyorum gerçi..
Aynı anda yazmisiz :)

Re: Costume National Karşılaştırması

Aslında Scent Intense'in de baya fanı var takip ettiğim kadarıyla.Kokusunu ben bilmiyorum gerçi..
scent intense olsaydı oyum onaydı. ama costume national ne yaparsa yapsın sevecek gibiyim..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Costume National Karşılaştırması

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Baho
Her zaman 2 parfüm arasında karşılaştırma yaptığım için 3 üncüsünü eklemedim. Yoksa benim de aklımdaydı scent intense

Re: Costume National Karşılaştırması

mseren
CN Homme bastım geçtim.

Soul beğeni listemde ortalama bir parfüm, oud notasini seven biri olsamda buradaki oud kullanimi yeterince istediğim tarzda değil.

Soul bence Homme ye göre çok daha derin bir parfum olmasina rağmen Homme karanfil ve tarçını çok sevdiğim için çok daha önlerde benim için..

Re: Costume National Karşılaştırması

swen
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By matrai
efsane A batch'i bi süre kullandım. 2 metrelik kolları vardı.
Soul'u bi sevdim, bi çok karmaşık geldi. Karar aşamasına gelene kadar havalar ısındı. Pişmanlıgımdan ötürü soul diyorum.

Re: Costume National Karşılaştırması

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Costume National Karşılaştırması

erdem
Homme benim için daha önde,oyum ona gelsin.

Re: Costume National Karşılaştırması

mryankee06
Homme dedim ama Soul da güzel. Scent Intense de aday olsaydı direk onu seçerdim.

Re: Costume National Karşılaştırması

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Ud ve deri harmanının güzel yorumu  soul ü ayrı bir güzel yapmış bana göre. Oyum soule.
Atam İzindeyiz!..

Re: Costume National Karşılaştırması

BaddestMan
Benim oyum kışlıkların şahlarından CN Homme'a.

Re: Costume National Karşılaştırması

eMRe
Tabii ki homme diyorum,o muhteşem silaj kimde var :) Koku güzelliğini sevmeyenler olabilir ama sevenleri için vazgeçilmez.İmza kokularımdan biri Homme
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver
12