Çok yönlü parfümler

fugazi
Böyle bir başlık da vacip oldu foruma. Hani bilirsiniz, her ortama uyum sağlayan, herkesin seviyesine inebilen ya da çıkabilen, on parmağında on marifet bulunan insanlar vardır. Aynen bu insanlar gibi yaz - kış farkı gözetmeyen, ister plajda - sporda ister işte, ister sabah ister gece, ister gündelik ister şık kıyafetle giyebileceğiniz çok yönlü parfümler vardır. Ecnebinin versatile dediği cins...

Her yola gelirler, sizi hiç üzmezler. İşte böyle parfümlerden bahsedelim istiyorum forum.

Açılışı yapayım: Chanel Allure Homme Sport. Fresh fakat kalıcı, ciddi fakat eğlenceli, her durumda kullanılabilecek bir parfüm. Bir davette de kullansanız, yürüyüşte de kullansanız ne için kullanırsanız istediğinizi verir.

Re: Çok yönlü parfümler

BatuhanKLC

Re: Çok yönlü parfümler

BatuhanKLC

Re: Çok yönlü parfümler

felix
Önce sizi soralım Mehmet bey "nerelerdesiniz" diye?

Re: Çok yönlü parfümler

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Grey Vetiver
Creed Original Vetiver
Terre
Creed Git
Mancera Kumkat Wood
Boss Velvet Amber

Bunlar benim listeye bakınca gözüme çarpanlar..

MD

Re: Çok yönlü parfümler

MD
Cevap olarak bu gönderi By fugazi
Gerçekten güzel bir başlık belki yüzlerce  parfüm denedim yine aventus diyecegim sanırım , demek istemiyorum ama diyorum son kararım :)

Re: Çok yönlü parfümler

fugazi
Cevap olarak bu gönderi By felix
felix yazdı
Önce sizi soralım Mehmet bey "nerelerdesiniz" diye?
Hayat koşturmacası diyelim Emre beyciğim, parfümlere de bir vakit ayırabiliyor bir ayıramıyoruz ama güzel koku budalalığımız hep devam ediyor :) Sizin vetiverler nasıllar iyi mi? :)

Re: Çok yönlü parfümler

fugazi
[...]

Vetiver temalı parfümlerin mevsim seçmemesi gibi bir özellik oluyor hakikaten.

Re: Çok yönlü parfümler

promesta