Çok acil deneyenler bilgilenndirirse sevinirim

Çok acil deneyenler bilgilenndirirse sevinirim

Burak1990
Merhabalar...
Encre Noire Homme
Encre Noire sport
Encre Noire Extreme

Bu parfümleri kullananlar varmı? Varsa kalıcılık ve hos koku üstünden hangisini tavsiye edersiniz?

Re: Çok acil deneyenler bilgilenndirirse sevinirim

CNYT
Burak1990 yazdı
[...]

3 saat üzeri performans sağlar, açılışı Vetiver (kabe samanı) nedeniyle oldukça yoğundur ve kuvvetlidir. Aynı şekilde tende ilerler ve genel beğeni açısından kışlık olarak Lalique Encre Noire A L'Extreme EDP olanını deneyin. Parfüm kişiye özgüdür aslında; kesinlikle tavsiye edilemez, benim beğendiğimi sizin beğenmeme durumu olduğu gibi sizin beğendiğinizi benim beğenmeme olasılığım oldukça yüksektir. Parfüm hiç bir şekilde başkasının zevkine göre alınmaz. Parfümeri de bakılır, öyle karar verilir.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Çok acil deneyenler bilgilenndirirse sevinirim

Burak1990

Hepsi burada.com da saticisi Bakım shop orjinal ürün olupnolmadigi hakkinda bilginiz varmi

Re: Çok acil deneyenler bilgilenndirirse sevinirim

CNYT
Hepsiburada gibi bir sitede satılıyorsa orjinaldir. Bu parfümlerin genelde üretim tarihi olur, eğer iyi koşullarda (nem ve rutubet, güneş veya yoğun aydınlatma ışıklarına maruz kalmamışsa) saklanmışsa sorun olmaz. Kötü saklanma durumunda bayatlama durumu karşılaşılan en büyük sorundur. Sırf bu parfümeri için değil Beymen/Tekin Acar/Sevil/Harvey Nichols gibi büyük mağazalar içinde bu konu aynen geçerlidir.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Çok acil deneyenler bilgilenndirirse sevinirim

Burak1990
Teşekkür ederim CNYT bey .bilgi paylaşımlarınız sayesinde bu konuda amatör biri olarak bilmediklerimi öğrendim...

Re: Çok acil deneyenler bilgilenndirirse sevinirim

Burak1990
Lalique Noire A'L' extreme ... siparişim bugün elime ulaştı.kör alış yapmıştım ve söylenen gibi mürekkep ve tahta tarzı değişik ama gayet hos bi koku.suan bilegimdeki koku 4 saati gecti ve hala güçlü sekilde durmakta...Yanliz aklima takılan birsey oldu ürünün orjinal olup olmadigini bulamadım.cogu sitede yok.bu konuda yardımcı olabilicek biri varmı?

Rica ederim elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyoruz. Parfüm üretim tarihi şeklinde genel bilgi almak için http://checkcosmetic.net/ önerilir. Üretim tarihi eski bile olsa genelde 2015 çıkacaktır, bu sorun değil. İyi koşullarda saklanmışsa 20 senelik parfüm bile kullanılabilir. Vintage olanlar elbette.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Çok acil deneyenler bilgilenndirirse sevinirim

cevdetaykan
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By CNYT
Parfüm ve diğer kişisel bakım ürünlerinde en önemli faktör kesinlikle ürünün orjinal olması. Malesef kopyası en kolay ürünler. Satın aldığınız yere dikkat etmek lazım. Yoksa her ürünün ayrı ve kendine has bir özelliği var.
Sevgilerle..

Cevdet Aykan Demir
Cevdet Aykan Demir https://www.kagitposetcim.net