Clive Christian X For Men Split

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Alman sitelerine baktığımda, 100 lük boyunun 1200 TL civarında olduğunu gördüm. Ausliebedaftzum zaten bu konuda Almanya'nın en güvenilir sitelerinden.

Alamana gidince, bu parfümden almayı düşünüyorum. Ne zaman gideceğim belli değil, henüz erken bir başlık oldu ama düşünen arkadaşlar olursa haber versin lütfen.

Ml masraf falan olmayacak 12 TL.

Re: Clive Christian X For Men Split

rapid
Sen split yaparsın da ben adımı yazdırmaz mıyım :)

Re: Clive Christian X For Men Split

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Eyv. abi sağolasın. :)

12 TL biraz yüksek ama TR fiyatı sanırım 1.750 TL. O yüzden fiyat uygun.

Re: Clive Christian X For Men Split

different pulses
Beni de yazabilirisin Mehmet

Re: Clive Christian X For Men Split

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Yaz benide kardesim, 10 ml alirim...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Clive Christian X For Men Split

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Clive Christian X For Men Split

şerif23
mehmet bey ben de 5 ml almak isterim

Re: Clive Christian X For Men Split

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Clive Christian X For Men Split

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Teşekkürler.

Yabancı talep yok zaten hep beklediğim kişiler. :)

Gitme konusunu çözersem ya da aldırırsam söz maliyetinden bu kokuyu halledicem.

Hepiniz aklımdasınız.

Re: Clive Christian X For Men Split

kkavuk
Üstat yer varsa eğer bi 5lik de beni yaz. Bir de clive'in tadına bakalım

Re: Clive Christian X For Men Split

insensıble
Mehmet kardeşim şişenin bana kalma durumu olursa 50ml ben alabilirim. Bu arada esas bombanın clive c olduğunu düşünüyorum tuscan leather in daha zengini ve 15 saatin üzerinde bir performansı olduğunu duydum  bunuda düşünmezmisiniz?

Re: Clive Christian X For Men Split

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Clive Christian X For Men Split

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Hocam 30-40 alarak ben de şişeyi almayı düşünüyordum ama 50 ml alırsanız 2. Yi zorlarız hatta clive c ye de split açarız bir 10 da ben alırım ondan. Böylece hem clive c sahibi oluruz hem 2 şişe x alırsak bir şişe de sizde kalır. Ama bu şekilde 100 ml clive x ve en az 50 ml de clive c talebi olması gerekiyor.

Re: Clive Christian X For Men Split

insensıble
Mehmet önümüzdeki hafta cumaya kadar elime geçecek c nin örneğini  kendim deneyip beğenirsem ona da 50 ml girmeyi düşünüyorum.sanırım vaktimiz var daha.

Re: Clive Christian X For Men Split

Deniz Mzm
C bende alırım açarsanız...

Re: Clive Christian X For Men Split

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
C  den bende 10 ml.alirim

Re: Clive Christian X For Men Split

fugazi
Sevgili adaşım ben de katılmak isterim bu splite. Hatta “L” de olabilir “C” ile beraber :)

Re: Clive Christian X For Men Split

Özgür
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: Clive Christian X For Men Split

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
http://www.ausliebezumduft.de/clive-christian-x-for-men-parfum-15015.html

Bugünün kuru ile 1230 tl. Bunu alırsam 30 tl lik zaten vial hediye edeceklerini düşünüyorum o yüzden 1200 tl civarından vereceğim splite. Ama ah bi gidebilsem.. Şuanda herhangi bir görev mevcut değil.

http://www.ausliebezumduft.de/clive-christian-c-private-collection-for-men.html

310 euro diyor 50 liğine 100 lük yok. "C" nin. 5 er 10 ar clive x'e kalacak. 2 şişe alırsak ve uygun saatlerde giriş çıkış yapınca tax free alırsam (ofis açık olursa) 280-300 tl gibi bir iade geldiğinde, splite katılanlara bir de TR'den uygun bir ücretsiz split açar hediye gönderirim atıyorum 155 ml terre veya 150 ml DHİ alınır, 15 er ml de hediye göndeririz.

Re: Clive Christian X For Men Split

kkavuk
Mehmet yazdı
[...]

Mehmet kardeş, bu görevi kim yazıyorsa söyle, sıkıştıralım biraz onu. Hem clive christian alacaksın, bundan daha önemli görev mi olurmuş  şaka bir yana da inşallah tez zamanda gidersin de bizde kavuşuruz parfüme. Dua edecem senin için
12