Çikolata

asdaa
Armani Dolci çikolatalarını hep merak etmişimdir deneyeniniz var mı

Re: Çikolata

blueskies
Çikolatada Anton Berg'leri çok beğeniyorum ben... İçi badem ezmesi (marzipan) ve likör dolu olanları;)

Re: Çikolata

asdaa
Bir kaç site buldum satılan.
Armani tarzı veya Türkiye'de Armani Dolci çikolatasını satan bir yer var mı

Re: Çikolata

asdaa
Başka önerisi olan

Re: Çikolata

murrjm
Alerjim var,çikolata yiyemiyorum.

Re: Çikolata

nime
murrjm yazdı
Alerjim var,çikolata yiyemiyorum.
Hadi canım çok kötü yaa :) Telafisini nasıl yapiyorsun peki ?
Emin İBRAİMOV

Re: Çikolata

murrjm
nime yazdı
Hadi canım çok kötü yaa :) Telafisini nasıl yapiyorsun peki ?
Alerjim saf çikolataya karşı . Gofret tarzı şeylerle idare ediyorum.Gözüm dönmüşse çikolataya yumulup sonraki 10 gün alerjimle savaşıyorum :)

Benim yerime sen ye Emin :)

Re: Çikolata

asdaa
4 aydır çikolata tarzı şey yemiyorum

Re: Çikolata

nime
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
murrjm yazdı
nime yazdı
[...]

bende crossfit yapiyorum alti baklava migde ile gezmek icin tatli yok hayatimda. Ama bittere bayiliyorum ama kisin yqzin choko yok
Emin İBRAİMOV

Re: Çikolata

murrjm
nime yazdı
bende crossfit yapiyorum alti baklava migde ile gezmek icin tatli yok hayatimda. Ama bittere bayiliyorum ama kisin yqzin choko yok
Vay vay havamı da atarım böyle diyorsun :)

Re: Çikolata

nime
murrjm yazdı
nime yazdı
bende crossfit yapiyorum alti baklava migde ile gezmek icin tatli yok hayatimda. Ama bittere bayiliyorum ama kisin yqzin choko yok
Vay vay havamı da atarım böyle diyorsun :)
Ya bizim hava atacak halimiz mi kalmış :D 30 senedir spor yapiyorum hep amelelik eller nasırlı   ama alışmışız demire barlar hayatımız olmuş eee mecbur. Ne çektim be
[...]

Hakikaten ya öyle bir anlattın ki spor yapan birine acıcaktım neredeyse :)) Spor iyidir iyi , Allah sürekli üşenip başlayamayanlara da nasip etsin bkz. Ben

[...]

amiiin
Emin İBRAİMOV

Re: Çikolata

zeynep