Christopher Sheldrake

rapid
Bu konu güncellendi de .
serge lutens parfümevinin usta parfümörü ve chanel parfüm departmanı baştasarımcılarından christopher shaldrake röportajı...türkçe bir kaynak daha :)

http://blog.xoxothemag.net/post/75483041334/christopher-sheldrake

Re: Christopher Sheldrake

*HOCA*
Teşekkürler :)

Re: Christopher Sheldrake

*HOCA*
İştanbul için herkesin kanısı aynı gibi, bu arada adamın ilk parfümü feminite bois miş. işe bak sen ya hu

Re: Christopher Sheldrake

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By rapid
Acilen grasse sehrine gitmem gerekiyor galiba:))

Re: Christopher Sheldrake

rapid
biraz zaman geçsin forumca bir grasse turu ayarlayacaz inşallah

Re: Christopher Sheldrake

şerif23
merhum Jean-Baptiste Grenouille un mezarına da gitmek istiyorum.belki bir fatiha da okuruz:)))))

Re: Christopher Sheldrake

murrjm
Röportaj Şubat 2014'de yayımlanmış.Yeni erkek parfümü üstünde çalışıyoruz demiş Christopher.Ne zaman çıkacak ki. Uğraşılan bayan kokusunu da çok merak ettim