Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

elle61
Parfümün edt formundan daha kolay giyilebilir ancak yine de aynı kadınsılığı taşıyan, çok güzel bir parfüm. Nurella'nın elinde görmeden önce de denemiştim ama çok da fazla dikkat etmemiştim ve tekrar denedikten sonra edt formundan çok daha sevdiğimi kesinlikle söylemeliyim. Ba-yıl-dım. Nefis bir vanilyalı kışlık parfüm. Mutlaka edinilmeli, inanılmaz kadınsı bir koku.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

kartaliçe
Kesinlikle alacam bu parfümü rüyalarıma giriyor artık rüyamda sevile gitmiştim bu parfümü almak için orda çalışan bayan vazgeçirmeye çalışıyordu beni yok size uymaz bu parfüm çiçeksi olanlara bakalım jadore falan denetiyor bana sonra kavga ediyorum sevildeki bayanla sephoraya gidip oradan alıyodum

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

elle61
kartaliçe yazdı
[...]
Çok beğendiğim parfümlerde bana da aynı şeyler oluyor, rüyalarıma giriyor. Ayıkken gün içinde en olmayacak anlarda aklıma geliyor, öyle hülyalara dalıyor adeta kendimden geçiyorum. Erol Evgin parçasında olduğu gibi: İşte Öyle Bir Şey... Eğer kart durumum müsaade ederse:
Cavalli Nero Assoluto 75 ml.
La Prairie: Life Threats  Gold 50 ml.
Hypnotic edp parfümlerin br tanesinden sevgililer günü ya da kadınlar günü indirimlerinden birinden faydalanarak almak istiyorum. Kısmet tabii, kart elvermezse alamam.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

kartaliçe
Bende sevgililer gününü bekliyorum canım hypnotic edp 50 ml ve eau sensuelle 50 ml alacam inşallah.

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Bunu eşime Fatma hanımın yorumları sayesinde kör alış olarak aldım yılbaşında. Gerçekten çok cezbedici bir kokusu var..

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

elle61
Umut Kurtoğlu yazdı
Bunu eşime Fatma hanımın yorumları sayesinde kör alış olarak aldım yılbaşında. Gerçekten çok cezbedici bir kokusu var..
Güle güle, sağlıkla ve huzurla kullansın hanımefendi.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

kartaliçe
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Sonunda aldım bu parfümü çok mutluyummis gibi tam kış kokusu bide sensuelle olandan aldım oda çok güzel çiçek vanilya karışımı

[...]

Güle güle kullan canım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

kartaliçe
Teşekkür ederim fatmacım.

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

şerif23
trendyol un akşam butiğinde açılan süpriz parfümler butiğinde bu parfüm 289 tl. visa genç indirimi ile birlikte 230 tl gibi bir rakama geliyor ki çok uygun görünüyor.ilgilenen arkadaşlara duyrulur

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

єяяσя.
Geçen gün bu "efsane" parfümü Tekin Acar da inanılmaz bir merak ile denedim.
Neymiş bakalım bu meşhur hipnotize eden zehir dedim kendi kendime.
Açıkçası sıkar sıkmaz beni etkilemeyi bırak hemen zihnimde olumsuz duygular oluştu.
Koku otursun biraz öyle koklayım dedim.Baktım hiç etkileyici değil.
Çok kokoş,baygın,yaşlı işi.Vanilya kokusuna bayılırım ama burda amberli mi bilmiyom hiç hoşuma gitmedi hatta başağrısı yaptı 10 dakkada.
Açıkçası Chanel No 5 den sonra çok büyük beklentilerle deneyip hüsran yaşadığım 2. koku oldu.

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

kartaliçe
O kadar istedim almayı iple çektim tenimde denedim aldım bu parfümü bir gün kullandım nefret ettim kokusu o kadar acı geldiki eve gidip duş almak istedim neden bilmiyorum gittim hemen değiştirdim klasik edt aldım onuda bugün kullandım yine aynı baş ağrıtan bir his neden böyle oldu anlamıyorum her an elden çıkarabilirim ama sensuelle olana lafım yok gayet güzel

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

kartaliçe
Edt olanı 1saat önce tekrar denemek içinsadece kıyafetime birkaç fıs sıktım.kıyafette gayet güzel kokuyor sanırım tenime uymadı yada edt olduğu için kıyafette daha hoş durdu bilemiyorum ama bu defa baya sevdim sadece kıyafetime sıkarak kullanıcağım sanırım.

[...]

Canım, sevmene çok sevindim. En güzel günlerde, mutlulukla kullan inşallah. Biliyorsun, Shalimar İnitial'da da bende öyle olmuştu. Parfümü kıyafetime sıktım, efsane koktu. Tenime sıktım, çok kötü oldu. Ten kimyama kesinlikle uymadı. Ben de kıyafetime sıkarak kullanıyorum ve arkadaş çevremde acayip beğeniliyor. Sen de aynı yöntemle parfümünü değerlendiriyorsun. Çok iyi yapıyorsun. Kullandıkça çok daha fazla seveceksin o parfümü. Sadece burnunun, parfümün karmaşık ve yoğun yapısına biraz alışması gerekiyor.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

kartaliçe
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim elle.hindistan cevizi vanilya badem süper kokuyor shalimar initial benim tenimdede çok hafif ekşi gibi kokuyor onuda genelde kıyafete sıkıyorum
Nil

Re: Christian Dior HYPNOTİC POİSON EDP Parfüm

Nil
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe
Parfüm elonizdemi  hypnotic poison.  Takas yada satış yapar misnz
Nil

Hypnotic poison satmak isterseniz ya da takas mail adresim rapatma@gmail.com