Chopard CASMİR Parfüm

elle61
Türkiye'de artık mağaza satışı olmayan sadece online olarak alınabilen parfüm. Bu sebeple Chopard'a az beddua etmedim. O kadar muhteşem bir parfüm ki... Oryantal-meyveli koku ailesinden ve oldukça zengin bir içeriğe sahip. İçeriğinde bolca vanilya, tarçın, benzoin, tonka baklası, meyveli notalar, sandal ağacı vs. bulunuyor. Parfümün ilk açılışında meyveli notalar yoğunken koku zaman geçip de açılmaya başladıkça çiçeksi notalar ve tarçın varlığını hissettirmeye başlıyor. Çiçeksi notalardan yasemin benim tenimde oldukça belirgin oldu. Çiçeksi notaların geçişinden sonra vanilyalı, sandal ağaçlı, kehribar ve benzoinli dip notalar kendini göstermeye başlıyor ki, koku muhteşem bir hale geliyor. Casmirin havasını Hypnotic Poisona benzeten çok. Bence de hafiften benzeşiyor gibiler ama ikisi arasında bir tercih yapacak olsam ben yüz kere, bin kere Casmir derim. Casmir aynı zamanda inanılmaz kalıcı bir parfüm. Silajı da çok güçlü. Bu derece zengin içerikli bir koku elbette ki sadece kış için kullanılabilir. Özgün bir kokudur, olur ki netten sipariş edip birine hediye etmeye kalkarsanız çok iyi sonuçlar alamayabilirsiniz. Alacağınız kişi parfümden çok iyi anlıyorsa ve migren hastası değilse ona bu parfümü alarak çok değerli bir hediye vermiş olursunuz.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Chopard CASMİR Parfüm

Umut Kurtoğlu
Eşimin en çok beğendiği kokulardan biri oldu bu koku. Büyük birşey beklemeden kör alış yapmıştım ama kış ayına en çok yakışan sıcacık bir koku olarak geldi bana ve de eşime. Kesinlikle wishle beraber her parfümsever bayanın bulundurması gereken kokular..

Re: Chopard CASMİR Parfüm

kartaliçe
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Hypnotic poison ile benzerlik olarak kastettiğin çikolatayla karışık bir vanilya gibimi anlatamadım sanırım:)tarçın notasını ben çok seviyorum parfümde hangi siteden almamı önerirsin elle

Re: Chopard CASMİR Parfüm

elle61
kartaliçe yazdı
Hypnotic poison ile benzerlik olarak kastettiğin çikolatayla karışık bir vanilya gibimi anlatamadım sanırım:)tarçın notasını ben çok seviyorum parfümde hangi siteden almamı önerirsin elle
Canım, yoğun vanilyanın tarçın, meyve ve benzoinle  işlenişi parfümü hem çikolatamsı yapmış hem  de Hypnotic Poison'a benzetmiş. Çikolatamsı kokuyu sağlayan direkt notalar yoğun vanilya ve tarçın karışımı. İki notanın yorumu kokuyu çikolatamsı yapmış. Ben Bellamola'dan almıştım, artık Bellamola yok. Onun için sana bir site öneremiyorum ama arkadaşlar Mizu'yu ve Misspera'yı güvenilir diyorlar. Ben buralardan almadım, kendim bilmiyorum. Ama şunu da eklemeliyim: Hypnotic Poison'dan pek hoşlanmadığın için bu koku da sana hoş gelmeyebilir. Ben bu kokuya aşığım ama senin hoşlanacağından çok emin değilim. Denemediğin bir parfümü almanı tavsiye etmiyorum, teninde nasıl duracağını kestiremezsin. Keşke selektif parfüm satan yerlerde tekrar satışı yapılsa. İnsanlar kör alış yapmak  zorunda kalmasalar.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Chopard CASMİR Parfüm

kartaliçe
Sağol canım yorumun içinhypnotic ile benziyorsa dediğin gibi sevmeyebilirim ama çokda merak ediyorum keşke sevilde falan olsaydı

Re: Chopard CASMİR Parfüm

Minty

Re: Chopard CASMİR Parfüm

elle61
Minty yazdı
ben birkac ay once Palladium'daki Sephora'da gormustum..
Şimdi Palladium Sephora'yı aradım, sordum. Bizde Chopard satılmıyor dedi Tuba Hanım. Ama ben Minty arkadaşımıza inanıyorum çünkü çoğu kozmetik personelinin mağazasında satılan ürünlerden haberdar olmadığını biliyorum. Boş bir zamanımda Palladium Avm'ye gidip, parfümün fiyatını öğreneceğim.
[...]

cok haklisin Elle:(( belki hangi parfumden bahsettigini bile anlamamislardir dogru durust.. Parfumu yeni yil zamani cilt bakim reyonunun oraya kurduklari bir indirim standinda sergiliyorlardi.. Bu parfumu uzun zamandir denemedigim icin soyle bir hatirlamak icin bilegime surdum ve sanirim epey eski bir tester'a denk geldim, koku bozulmustu.. Belki Chopard urunlerini o indirim standinda satip bitirmislerdir, ama yilbasi zamani gordugumden eminim, hatta denedim bile.. Ben haftasonu Palladium'a gidecegim, bakip oradan rapor ederim:)
Canım, fiyatını da öğrenip buraya yazar mısın? Eğer hala orada satıyorlar ise ve fiyatı da uygunsa ben Capacity Sephoraya sipariş edip, getirteceğim. Haberlerini merakla bekliyorum. Çünkü süper bir koku Casmir.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Chopard CASMİR Parfüm

Minty

Re: Chopard CASMİR Parfüm

kartaliçe
Ben her an bir delilik yapıp kör alış yapabilirim acayip derecede merak ediyorum tarçın var ya içinde beğeneceğimi düşünüyorum

Re: Chopard CASMİR Parfüm

kaside66
kartaliçe yazdı
Ben her an bir delilik yapıp kör alış yapabilirim acayip derecede merak ediyorum tarçın var ya içinde beğeneceğimi düşünüyorum
Kör alış için çok uygun olmayabilir. Bana boğucu gelmişti cashmir.  Bu tabii benim fikrim. Çok beğeneni olan bir parfüm sonuçta. Tarçınlı parfüm olarak L de Lolita Lempicka da güzel bir koku.

Re: Chopard CASMİR Parfüm

kartaliçe
Yorumun için sağol kaside.onuda bir deneyeyim ozaman

Re: Chopard CASMİR Parfüm

elle61
kartaliçe yazdı
Yorumun için sağol kaside.onuda bir deneyeyim ozaman
Canım, senin tenin de benimki gibi fazla koku seçiyor. Teninde denemeden hiç bir kokuyu almamanı tavsiye ediyorum sana. Koku tenimizde beklediğimiz biçimde kokmadığında hayal kırıklığı yaşıyoruz. Bunu önlemek için bana göre tende denemek gerekli.
[...]

Gunaydin herkese :-)

Palladium'a gidip oradaki Sephora'da hala Chopard satılıyor mu haber verecektim ama araya bir dunya konu girdi bir turlu gidemedim, 2 gun once gittim ve artik Chopard satılmadıgını ogrendim.

Yani yılbasi zamani oratada kurulan indirim standi da ellerindeki parfumleri bitirmek icinmis :-(

Bu arada kör alış icin ben de Chopard yerine L de Lolita'yi tavsiye ederdim aynı sekilde, Casmir'i cok begeniyorum ama sanırım L de Lolita daha uygun tarcın severler icin ve kör alış icin..
Yine de çok teşekkür ederim Minty. L Lolita'ya ben de bir bakayım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Chopard CASMİR Parfüm

elle61
Mizuda 100 ml. 77 tl.ye satılıyor bu parfüm. Bu derece mükemmel ve kalıcı bir koku nasıl 77tl. merak içindeyim. Acaba üretim tarihi mi geçmek üzere? Neden bu kadar ucuz? Bilen varsa aydınlatabilir mi hepimizi?
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Chopard CASMİR Parfüm

kaside66
elle61 yazdı
Mizuda 100 ml. 77 tl.ye satılıyor bu parfüm. Bu derece mükemmel ve kalıcı bir koku nasıl 77tl. merak içindeyim. Acaba üretim tarihi mi geçmek üzere? Neden bu kadar ucuz? Bilen varsa aydınlatabilir mi hepimizi?
Elleciğim Mizu da ucuz değil normal fiyata satılıyor. Mağazalar fahiş fiyata satıyor. Yoksa Tekin Acar 130 milyonluk ciroyu nasıl yapsın? Chopard Casmir geçen yıl Almanyada Douglaslarda 19 euroya satılıyordu. Aslında bu parfümü iyi biliyorsan mizudan al.  Daha evvel kullandıklarından farkı olmadığını göreceksin. Net korkunu da yenmiş olursun. Zararın neresinden dönülürse kardır. :)  Üretim yılı belki 1-2 yıllık olabilir ama mağazadan aldıkların çok mu yeni?

Re: Chopard CASMİR Parfüm

Re: Chopard CASMİR Parfüm

elle61
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
kaside66 yazdı
elle61 yazdı
[...]
Kaside, Allah senden razı olsun. Nette o kadar çok ''parfüm orijinal değil'' yorumları var ki, alamıyordum ben. Kokuyu çok iyi biliyorum ve dediğini yapacağım. Kartlarımın asgarisini ödeyip, mizudan alacağım o parfümü. Mağazadan aldıklarım da dediğin gibi en az 1 yıllık. Demek Almanya'da o fiyatta. İçimi rahatlattın canım. Çok çok teşekkür ederim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.
1234