Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum

Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum

erdem
Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum,ilk olarak dekant almak istiyorum beğenirsem de şişeli almayı düşünürüm devamında.

Re: Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum

SilverStar
diorlar var elimde hocam.mail atarsan görüşelim
Life is beatiful

Re: Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum

felix
Coromandel'de bende var diyeyim o zaman:)

Re: Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum

SilverStar
Yahu bende de vardı coromandel,hatta sanırım senden almıştım Emre Bey,ama bir türlü bulamadım akşam dekantı...hediyemi verdim artık nolduysa...
Life is beatiful

Re: Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum

felix
Sizde dekant bol zaten.Arada kaybolmuştur belki :))))

Re: Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum

erdem
İstediğim parfümleri Emre beyden almış bulunuyorum teşekkür ederim.Deniz bey size mail atmıştım ama geri dönüş olmadı bu arada da Emre bey'le hallettim size de teşekkür ediyorum.

Re: Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum

felix
Deniz bey'deki dekantları'da ben alacam artık.Bende pek kalmadı çünkü:)

Re: Chanel coromandel,tom ford white patchouli,dior oud ispahan,dior eau noire arıyorum

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
Avi sen hediye gönderecekelrini bana gönder. Ne kadar çer çop varsa razıyım. Yeterki denemediğim koku olsun. Koklayayım yazılar yazayım mutlu olayım :)