Chanel No.19 EDP - split

cmoarnveuts
Bu konu güncellendi de .
beyler bir niş furyasıdır gidiyor. eski hazineleri çoğunlukla gözden kaçırıyoruz.

bunlardan biri de 1970 çıkışlı Chanel No.19 gibi bir mücevher. bayan parfümü olarak sunulan ama içindeki notalarla erkek kullanımına da gayet uygun olan bu parfümü splite açsak diyorum. benim mesaj sayım yeterli olmadığı için uygulayıcı olamam ama benimle aynı fikirde olan bir babayiğit bu işe girebilir.

internetteki sitelerden görece uygun fiyatta olanları bulunabiliyor.

ne dersiniz?

edit:

taslak rezerv listesi,

        Chanel No.19 EDP         100ml

                                        cmoarnveuts     10ml + 10ml*
                                        şerif23              15ml
                                        allure                50ml
                                        deniz mzm          5ml
                                        isseyblue             5ml
                                        parfum merakı     5ml

        Chanel No.19 Poudre     100ml

                                        cmoarnveuts     10ml + 10ml*
                                        şerif23              15ml
                                        allure                55ml
                                        deniz mzm          5ml
                                        isseyblue             5ml

* not: 10ml'şer payımdan feragat edebilirim..

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

isseyblue
parfümörlerin parfümü denir buna  split olursa seve seve katılırım

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

cmoarnveuts
bu tarz parfümler çok kenara itiliyor. ne mücevherler var geçmiş işlerde. bunlara yönelmeli biraz da..

ben dünden varım Chanel No.19 EDP ye..

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

şerif23
split olursa bende seve seve katılırım.çok merak ettiğim bir parfüm. bunun bi de pudra versiyonu var o nu da denemedim

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

cmoarnveuts
Poudre versiyonu, eğer Prada Infusion d'Iris i denedi iseniz çok benzer yapıda.

No.19 Poudre çok daha rafine ve kaliteli tabikii. hatta split olursa ikisini birden splite açmak bana uyar, ona da varım dünden..

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By cmoarnveuts
E biriniz başlatın spliti o zaman biz de deneyelim :)))

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

cmoarnveuts
Yasin Bey, ben de size mail atmak üzere idim. bu konuda bahsedilen "babayiğit" siz misiniz acaba? diye :)

bu bir işaret olmalı değil mi? ;D

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
benim mesaj sayım sınıra ulaşmadığı için çok istesem de girişemiyorum malesef. yoksa çoktan başlatmıştım şahsen..

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

Lagerfeld
wow! :) Tahmini ne kadar olur ml'si a dostlar?

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

cmoarnveuts
Uzay yada ATK dan tedarik edilme yoluna gidilirse, tester olmayan ürün için 300tl civarı fiyat olur diye düşünüyorum. bu civarlarda fiyat almıştım geçtiğimiz günlerde. fikir vermesi açısından.

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

Lagerfeld
Maddiyatım biraz düzelirse mutlaka girerim bende. Parfümörlerin parfümü nasıl bi' şeymiş koklayalım bakalım. :)

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

Deniz Mzm
Cevap olarak bu gönderi By cmoarnveuts
Ben her turlü yeniliğe acıgım ve desteklerım...haydi girelim:)

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

cmoarnveuts
işte bu..!! :)

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

şerif23
ben elazığ-bingöl de ikamet ediyorum. o yüzden parfümlere ulaşma konusunda şanslı değilim. bu konuda tecrübeli üyelerimiz var. for example deniz bey:)

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By cmoarnveuts
Başlığı görünce şaşırdım.Bu kokuyu gündeme getirdiğiniz için teşekkürler.
 50 ml parfümü alırken bile elim titrer benim.Gözümü doyurmam gerekiyor önce.O neden split'lere girmeye elim varmaz hiç bir zaman.Böyle sinir bozucu bir huyum olmasa bende dahil olmak isterdim.Sanırım  şişesi ile edinicem bu şaheseri
MD

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

MD
Cevap olarak bu gönderi By Deniz Mzm
Deniz abi benim sevmediğim bir koku ama cok isteniyorsa yarın bir Bülent abiye sorayım (uzay kozmetik ) varsa elinde arzu ederseniz böleyim size ?? Hazır şişelerimiz var ??

Deniz Mzm yazdı
Ben her turlü yeniliğe acıgım ve desteklerım...haydi girelim:)

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
şöyle yapsak, en azından talep edecek herkes talep edebileceği miktarı yazsa. bir toplam ortaya çıkar. duruma göre de satıcı ile pazarlık yapılabilir.

ben eğer iki parfüm de - Chanel No.19 ve Chanel No.19 Poudre - splite açılırsa 20'şer ml girerim.

Chanel No.19 - 20ml

Chanel No.19 Poudre - 20ml

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By MD
bu parfüm zaman isteyen bir parfüm. ilk denediğim de ben de çok beğenmemiştim ama ısrar ettim ve şu an sevdiğim parfümler listesindedir.

iyi parfümler zor anlaşılır.. ;) accık zaman..

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By cmoarnveuts
Yurt dışından 300-350 arası fiyatları var, bakalım bulursam alırım. Yurt içinde güvenilir yerlerde 400 küsür, bulan olursa haber versin bakalım.

Re: Chanel No.19 EDP - split ??

şerif23
ben de 15 er ml alabilirim
1234