Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

Kilitli 87 mesajlar Seçenekler

Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

slmtsdmr
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar merhaba...
Bu iki kokuya dolapta yer yok :) Senelerce dursa dokunmayacağım kokular en azından denemeyen birine deneme fırsatı olsun istiyorum yada severek kullanan birinin dolabında olsun... İki parfüm için ayrı ayrı talepleri alacağım ve 10.08.2016 saat 19.00'da çekilişi yapacağım...
Teşekkürler

Chanel Egoiste Platinum
1- Fergus
2- LesPaul
3- Negative
4- BaddestMan
5- baykalbul
6- sinan223
7- zett
8- Faruk
9- Coppa Cabana
10- TME
11- murrjm
12- gusti
13- erdembaba
14- vito andolini
15- promesta
16- Servet Şahin
17- BatuhanKLC
18- yalciner51
19- Wadajat

Givenchy Pour Homme
1- Faruk
2- Burakkk
3- gusti
4- Servet Şahin

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

fergus
chanel egoiste  e yazılırım .... çok sevdiğim bugüne kadar en az 3-4 şişe kullandığım ve kullanmaya devam edeceğim parfümdür..

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

slmtsdmr
Tabii hocam

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

Umut Kurtoğlu
Kıyamam ya:)).. Musmutlu çekilişler!!!!!!

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

Umut Kurtoğlu
Bu arada givenchy benim 2-3 şişe bitirdiğim kokulardandır. O zaman çok güzel turunç odunsu kimliği olan bir koku gelirdi burnuma.. Severek kullanırdım. Maziye döndüm bak..

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By slmtsdmr

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By slmtsdmr

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

slmtsdmr
Umut hocam deneyip cok beğenmiştim aldım aynı etkiyi bulamadım maalesef :)) Şimdilik bu ikisi gidiyor ama asla kullanmadığım hiç yoksa 20ye yakın şişe var 10 günde bir çekiliş yapıp bitiricem :)

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

slmtsdmr
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
Estağfurullah hocam saygılar benden

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

slmtsdmr
Cevap olarak bu gönderi By LesPaul59
Tabii hocam ekliyorum :)

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By slmtsdmr
slmtsdmr yazdı
Umut hocam deneyip cok beğenmiştim aldım aynı etkiyi bulamadım maalesef :)) Şimdilik bu ikisi gidiyor ama asla kullanmadığım hiç yoksa 20ye yakın şişe var 10 günde bir çekiliş yapıp bitiricem :)
Ya var yaa:)) Ya hadi buradan bir şey yazmıyım:)..

Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

Negative
Cevap olarak bu gönderi By slmtsdmr
Merhaba benide Chanel a yazarsanız sevinim :)

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

BaddestMan
Hocam oncelikle gonlunuze saglik, Chanel icin yazilmak isterim.

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

baykalbul
gönlünüze sağlık.. Teşekkürler.. Güzel bir aileyiz maşallah.. Bu arada güzel paylaşımlara devam inşallah parfüm bilgileriyle :)..

Chanel Egoiste Platinum 'a yazılmak isterim. Teşekkür ederim. Kazanana şimdiden tebrikler..
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

Lostcode
Cevap olarak bu gönderi By slmtsdmr
Sitemizde böyle gönlü zengin ve paylaşımcı arkadaşların bulunmasıda ayrı bir gurur.Kendi adıma böyle paylaşımda bulunan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum çekilişe katılan arkadaşlarada iyi şanslar diliyorum.Denemediğim yada ilgimi çeken bir parfüm olduğu zaman bende bir çekilişe katılmak isterim:)

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

slmtsdmr
Cevap olarak bu gönderi By baykalbul
Arkadaşlar teşekkür ederim o sizin güzelliğiniz... Talepleri ekledim

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

sinan223
Cevap olarak bu gönderi By Lostcode
Hocam beni de Chanel Egoiste Platinuma yazarsan sevinirim :)

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

slmtsdmr
Tabii hocam

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

zett
Sizi tebrik ederim şık hareketinizden dolayı. .Egoiste 'e şansımı denemek isterim..Teşekkürler..

Re: Chanel Egoiste Platinum*** Givenchy Pour Homme

slmtsdmr
Tabii hocam memnuniyetle
12345