Chanel Antaeus

blueskies

Şişesi yeter!!!

İşte ideal parfümüm olmaya en yakın olanlardan biri Antaeus. Ama ideal parfümüm değil ne yazık ki. Hala "eksik birşeyler" var.

1981'de üretilen bu parfüm deri-şipre tarzında. Bence uniseks kullanıma uygun bir koku. Maskülen olduğunu düşünmüyorum. Hatta Bandit ve White Linen'e çok benzetiyorum. ( Bu ikisi kadın parfümü olarak sunuluyorlar.)

Kokumuz oldukça kompleks. Açılış limon, kişniş, adaçayı, bergamot. Bu kısım tipik 80 ler.... Orta notalarda ise değişime uğruyor. Burda feminen çiçekler mevcut.Fesleğen,kekik, gül ve yasemin. Gayet kirli, hayvansal ve kokoş. Bu kısma bayılıyorum. Tam olması gerektiği gibi. Alt notalarda ise paçuli,meşe yosunu, kastoryum ve labdanum gibi hayvansal notalar. Son kısmı muhteşem değil maalesef:(

Bu parfümü doğru yerde ve doğru ruh haliyle kullanmak gerekir. Bence tam bir gece kokusu. Kışın çok daha iyi sonuç veriyor. Bu kokuyu kullanacaksanız arsız olmalısınız. Hiçbirşeyden utanmayan, güçlü bir karakteri var. Bir kızın kalbini "çalmaya" karar verdiyseniz, bunu sürün ve arkanıza bakmayın.

Re: Chanel Antaeus

nime
Tam anlamıyla mükemmel bir tarif olmuş. Eline sağlık. Ben bir şişesini bitiren biri olarak tekrar almayacağım ? Zira daha iyi alternatifleri var benim için :) Ama o benim alternatiflerim dış dünyadan bukadar övegü almadı ? Koku çok farkediliyor ve etrafınızdan övgu aliyorsunuz. Tabii bu övgüler daha çok görmüş geçirmiş bayanlar tarafından oluyor. Çolu çocuk işi değil Bu parfüm !!! Erkek yada kadın fark etmez biraz tecrube sahipleri ancak bu kokuyu beğenebilir. Çok sert şakası yok ama biraz zaman geçince piyasada Atnaeus var gerisi size kalmış ...?
Emin İBRAİMOV

Re: Chanel Antaeus

zett
Karanlık koku,bence çok kaliteli,tam erkek kokusu fakat yaş ister gençişi değil.Bağyanların beğenmesi konusuna ben katılamıyacağım,yada benim tecrübem o yönde olmadı öyle söyliyeyim,

Re: Chanel Antaeus

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Listeme ekliyorum.

Re: Chanel Antaeus

nime
Se Tu Vuoi yazdı
Listeme ekliyorum.
Denedin mi parfumu ? Denemediysen yerinde dur yoksa pisman olursun. Haa sert erkek parfumlerini seviyorsan o baska. Denemeden alinacak cinsten degil. Haa hatunlar seviyor ? Cozemedim ?
Emin İBRAİMOV

Re: Chanel Antaeus

asdaa
Bu konu güncellendi de .
Yanlış anlaşıldım sanırım ben decant listeme ekledim anlamında dedim  Yarın düzenleme yapıp listeme eklenecekler arasında bu da denemeden parfüm almam zaten. Tavsiyen için teşekkür ederim. Gerçi bende yazmadım decant olarak belirtmedim haklısınız bu konuda.

Re: Chanel Antaeus

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By nime
Kızlara göre asla parfüm almam zaten axe parfümünü sıksanız bile beğeniyorlar

Re: Chanel Antaeus

Gamarjveba
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By blueskies

Re: Chanel Antaeus

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Listeme ekledim decantshop'ta varmış.

Re: Chanel Antaeus

Khan
Cevap olarak bu gönderi By Gamarjveba
Geçenlerde sephoranın mağazasında görmüştüm reyonda baya bi vardı, ufak deodorantıda vardı :)

Re: Chanel Antaeus

Gamarjveba

Re: Chanel Antaeus

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Çok kaliteli tam karakterist bir parfüm 30 yaş üzerine diyenlere katılmıcam kouros değil birkere gayet güzel bir maskulen hayvansallık hosuma gitti diğer kış bir şişesine edinceğim.

Re: Chanel Antaeus

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Admin eksik birşey var derken farkederlik olabilirmi sizce  ?

bu arada ideal parfümünüz nedir

Re: Chanel Antaeus

blueskies
Kouros:)

Re: Chanel Antaeus

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Tahmin ettim

Re: Chanel Antaeus

enkAz
Lagerfeld için kokladım bugün.
Koku aynı şişesi gibi kapkara.
Açılış ve kapanış hariç  sev(e)medim.Benim bileğimde kalıcılığı 7 saati buldu.Hakkaten safkan erkek kokusuymuş.Sandal ağacı bende baskın oldu.
Özgün Demir in [Saklı Notalar] yorumuna aynen katılıyorum.
                       *******
Lagerfeld Beyefendi size Antaeus la mutluluklar diliyorum
Bu koku bana Marquies De Sade ın "Erdemle Kırbaçlanan Kadın" kitabını hatırlattı.
Bu kokuyu kullanırsam ben de "Parfümle Kırbaçlanan Adam" diye bir kitap yazarım...
Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...

Re: Chanel Antaeus

dikistutmaz
Efsane olsa da, oldukça ağır ve kullanım alanı kısıtlı bir parfüm bence.
Özel günlerde/gecelerde kullanılabilir, bunun dışında kışın bile olsa günlük yaşam için biraz fazla ağır gibi bence. Bu, benim görece daha fresh kokuları sevmemden kaynaklı da olabilir; ama Amouage'ın Epic, Reflection, Dia, Lyric, Gold ve Jubilation gibi parfümlerini rahat kullanan biriyim. (Interlude da bunun gibi ağır ve kullanamadığım bir parfümdü)
Stick'i gayet iyi ama, her ne kadar hiçbir stick Zegna Intenso kadar beni memnun etmemiş olsa da, diğerlerine göre iyi.

Re: Chanel Antaeus

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By enkAz
Hadi bakalım öyle olsun madem parfümle kırbaçlanan adam.

Re: Chanel Antaeus

kkavuk
Cevap olarak bu gönderi By dikistutmaz
dikistutmaz yazdı
[...]
Yorumu okuyunca vallahi canım çekti. Dur şurdan alayım antaeusumu da sıkayım bol bol evde otururken  şaka bir yana da ilk aldığım zaman acaba mı diye düşündüm ama şimdi kouros'un polo classic'in yanında da çok güzel duruyor be meret.

Re: Chanel Antaeus

dikistutmaz
Tarz olarak benziyor aslında Kouros'a
Ama Kouros tabii çok daha fazla 'animalic'
Kategoride katlanabildiğim sadece Amouage Gold var sanırım.
12