Chanel Allure Serisi Kapışması

BAŞŞAD
Chanel Allure Serisi İçinden En Beğendiğiniz Parfüm?

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

Kolay soru oldu.. Blanche edition diğer kokuları standart designerlardan ayıramıyor burnum..2.olarak standart Allure Homme olurdu.. Hepsi güzel koku ve övgü alıyorlar. Aradan sıyrılmayı Blanche yapıyor bence sıradan bir limonsuluktan öte gitmesiyle..Ha sıradan bir limonatamsılık ta çok hoş.. O da ayrı..

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

Baho
Klasik Allure haric gerisini tadmadim bilemem ki :).
Özellikle Edition Blanche çok ovuluyor merak etmiyor değilim

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By BAŞŞAD
Chanel Allure Homme Edition Blanche
Tam yazlık limon bahçesi
Atam İzindeyiz!..

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

єяяσя.
Erkek Parfümleri kısmında zaten daha önceden açılmış bir başlık mevcut.

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Chanel-allure-serisi-anket-td93322.html

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By BAŞŞAD

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

Umut Kurtoğlu
cantona8 yazdı
Edition Blanche açık ara. Hatta o bir yana diğerleri toptan bir yana.
Ahaha. Daha öncede böyle olmuş durum.Unutmuşum ben o anketi..

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

umit.K
Bu konu güncellendi de .
Oyumu severek kullandığım Chanel Allure Homme Sport Extreme' e verdim. Allure Homme ve  Chanel Allure Homme Edition Blanche'ı henüz denemedim. Sizlerin oylarını ve yorumlarını gördükten sonra Edition Blanche'ı özellikle merak etmeye başladım. Allure homme sport ise benim için çok fazla aldehitler barındırıyor. Sevemedim.

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

promesta

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

BatuhanKLC

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

Umut Kurtoğlu
Hiç benzetemedim ben dhc ile blancheyi:/

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

BatuhanKLC

Re: Chanel Allure Serisi Kapışması

Umut Kurtoğlu
BatuhanKLC yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
Hiç benzetemedim ben dhc ile blancheyi:/
Hocam birisi bekledikce limonlu krema gibi oluyor , birisi de zaten limon , açılışlar limon patlaması :) Umut hocam benmi yanlış hatırlıyorum yoksa
Vallahi dostum bilemedim.. Bergamot ve misk gibi hatırlıyorum ben en son kullandığımdan dhc yi.. Diğeri de dediğin gibi limonlu kek :) Yaz geliyor zaten deneriz tekrardan..