Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

Darılmaca gücenmece yok.
Bugün düşündüm resmen cümbüş yaşanıyor hediye sayfasında.
En çok hangisini istiyorum diye kendi kendime sordum.
Açıkçası zor bir karar.
Aynısını sizden istiyorum.
Hepsini istiyorum deme hakkınız yok
Tek bir seçenek hakkınız var.
Ben Hermes leri direkt eledim.
Xerjoff Chanel Jersey ve Guerlain arasında seçmekte zorlandım.
Ama en sonunda Guerlain Rose Nacree du Desert ağır bastı.
En çok onu istediğime karar verdim.
Şimdi sıra sizde.
Unutmayın sadece tek bir koku hakkınız var.

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

matrai
Eşim için katıldığım Xerjoff

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Güzel konu olmuş

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Guerlain i isterdim bu arada

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

matrai
Eminth yazdı
Guerlain i isterdim bu arada
Emin hocam adminler neden katılmıyor çekilişe böyle bir kuralımız hem yok hemde sizin  de katılmanız inanınki katılan arkadaşlarıda mutlu edecektir baştada beni

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

Eminth
Admin
Düşünceniz için teşekkür ederim ama böyle daha doğru olduğunu düşünüyorum.

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

Lagerfeld
Eminth yazdı
Düşünceniz için teşekkür ederim ama böyle daha doğru olduğunu düşünüyorum.
Allah'ım ne resmisin Emin hocam ya. Kasıntı. :) Bırak girin işte ne güzel paylaşıyoruz, paylaştıkça kenetleniyoruz.

Ben daha Raşit hocayı ikna için savaş açıcam zaten mail'den. :)

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

agefe
Bende Guerlain ı tercih ederdim.

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
 Guerlain olurdu her halde.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

Umut Kurtoğlu
Matrai üstadla aynı fikirdeyim.

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
Eminth yazdı
[...]

Lagerfeld aramızda kalsın, Şerif beyle birlik olup, Emin beyi adminlikten indirmeyi düşünüyoruz ama zamanına karar veremedik

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Equipage ciksin isterdim acikcasi.
Private Label - Ursa

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
Lagerfeld yazdı
Eminth yazdı
[...]

Ama bu burada açıklanmaz ki....
Sürprizi bozdunuz.
[...]

Makedon

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

BÜLENT UZEL
Cevap olarak bu gönderi By serif
serif yazdı
Parfüm Merakı yazdı
Lagerfeld yazdı
Eminth yazdı
[...]

Eğer böyle bir kural yoksa,bende adminlerin çekilişe katılmasından yanayım.Ne demiştik: birlik beraberlik:)

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

kkavuk
Tuscan leather olup da çıksaydı eğer, düşer bayılırdım olduğum yere heralde

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

drekoo

Re: Çekilişlerden çıkmasını en çok istediğiniz koku?

RİYAFES
Hediye seçilmez ancak seçme şansım olsa chanel isterdim
12