Çekiliş Sonuçlandı -- Kazanan Burhany -- Dekant Paketi Çekilişi

Çekiliş Sonuçlandı -- Kazanan Burhany -- Dekant Paketi Çekilişi

promesta

Re: Dekant Paketi Çekilişi

umit.K
Çok güzel bir liste
Mümkünse ben katılmak isterim Metin hocam.
Jestinizden dolayı teşekkürler.

Re: Dekant Paketi Çekilişi

eren_c.

Re: Dekant Paketi Çekilişi

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By promesta

Re: Dekant Paketi Çekilişi

camorr
Metin Hocam gönlüne sağlık. Ben katılmayayım ama kazanan arkadaşa da şimdiden hayırlı olsun. Çok güzel bir paket olmuş

Re: Dekant Paketi Çekilişi

lyrica
Cevap olarak bu gönderi By promesta
bende katılayım hocam

Re: Dekant Paketi Çekilişi

baykalbul
Bende katılabilirim, teşekkürler..
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Dekant Paketi Çekilişi

walter
Bende katılayım, teşekkürler.

Re: Dekant Paketi Çekilişi

promesta

Re: Dekant Paketi Çekilişi

Frozenwings
Düşünceli bir hareket olmuş :) ben de katılmak isterim.

Re: Dekant Paketi Çekilişi

umuttt
Cevap olarak bu gönderi By promesta
Bende katılabilirmiyim.Çok teşekkürler Metin Bey.

Re: Dekant Paketi Çekilişi

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By promesta

Re: Dekant Paketi Çekilişi

Optuna
Unutmustuk hediye konusunu tebrikler Metin hocam.

Private Label - Ursa
BUU

Re: Dekant Paketi Çekilişi

BUU
Cevap olarak bu gönderi By promesta
Hocam ellerinize sağlık uzun zamandır çekiliş olmuyordu çok güzel düşünmüşsünüz. Bende katılmak isterim

Re: Dekant Paketi Çekilişi

BaddestMan
Bende katilmak isterim tesekkurler Metin hocam.

Re: Dekant Paketi Çekilişi

NeroBianco
Cevap olarak bu gönderi By promesta
Bende katılmak isterim hocam

Re: Dekant Paketi Çekilişi

erdem
Şansımızı deneyelim bakalım,beni de eklerseniz sevinirim.

Re: Dekant Paketi Çekilişi

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By promesta
Katılabilir miyim ben de...

Re: Dekant Paketi Çekilişi

jatne
bende şansımı deneyim jestiniz için tüm katılımcılar adına teşekkürler

Re: Dekant Paketi Çekilişi

nephila
süpermiş. benide yazınız lutfen))
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]
1234