Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Minty

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

şerif23
Bu harika haber gunumun en güzel haberiydi :)
Yureginize sağlık.  Angelll:)
İlk katılan ben olmak istiyorum

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Minty

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Umut Kurtoğlu
1'in uğursuzluğunu ben alırdımm hep!! :)

Yüreğine sağlık Melekk..Diğerlerinin uğursuzluğunu ben alayım:) 1'e nasıl olsa çıkmıyor:) Bunda 2. oluruz artık:)

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Minty

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Umut Kurtoğlu
Minty yazdı
O zaman 2 numara oldun :-))

Digerlerine de katılın ama sahipsiz kalmasınlar :-))
Katıldım katıldım. 1'e çıkarsa dağıtıcam bütün evli olduğunu bildiğim arkadaşlara ..Bu da burada dursun.

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Minty
3 te ben olayım mı?
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Minty

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

murrjm
Ne yalan söyleyeyim, kendimde cinsiyet ayrımı yapmadan kullandığım için şansımı kendi adıma denemek isterim (gerçi kendi adıma şansım bir türlü yaver gitmez genelde ama olsun )

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Minty

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Eşim için buna birdee

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Minty

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By Minty

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Minty

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By Minty

Teşekkürler. Katılayım lütfen. Size daha güzel parfümler Minty hanım. Arkadaşlar iyi şanslar, burda kazanamasanızda hayatta hayırlı başarılar dilerim herkese..

4 May 2016 ÖS 3:30 tarihinde "Minty [via Parfüm Merakı Forumu]" <[hidden email]> yazdı:
Merhabalar,

Fazla kullanmadıgım, dolabımda sırasını bekleyen parfumlerimi dostlarımla paylaşmanın daha güzel olacagını düşündüm..

Ve tek degil 3 adet parfum cekilise koymaya karar verdim.

3 ayrı baslık acacagım, ancak dileyen herkes katılabilir demek isterdim, ama bu içime sinmiyor.

Parfümler konusunda fikirlerini yazan, yorum yazan, buradaki ortamın daha da güzellesmesini saglayıp, dostluk baglarını kuvvetlendiren arkadasların katılmasını daha mantıklı buluyorum. O yuzden  "100" mesaj sınırının altındaki arkadaslara maalesef sans veremeyecegim, umarım beni ve ne amaçladığımı anlarsınız, amacım katılımı artırmak, bağları kuvvetlendirmek..

Cekilisi haftaya Pazartesi aksamı saat 21:00'de random.org uzerinden yapacagım.
O gune kadar tum arkadaslar isimlerini yazdırabilirler. Parfumlerin hepsi bayan kokusu :-) erkekler de eşlerine ya da yakınlarına hediye ederler diye dusundum.

Üçüncü parfumum D&G L'Eau The One - 50 ml kutusuz, 5-6 ml kadar kullanmısımdır.

Herkese bol sans :-)

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Cekili-3-D-G-L-Eau-The-One-tp151403.html
Yeni bir konu başlatmak için Parfüm Çekilişleri, e-posta [hidden email]
Aboneliğinden çıkmak Parfüm Çekilişleri, buraya tıklayın.
NAML
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Haydi o zaman Annemin şansına yaz beni de Minty. :)

Diğer iki bebekte de kaçıncı sıraya denk geliyorsa oralara da yazılayım. :)

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

erdem
Bende bende beni de yazın.

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Minty yazdı
erdembaba yazdı
Eşim için buna birdee
Bu parfumde de yine 5 numarasınız :-)
Garip bir tesadüf  meyl-ı cereyan etmiş..kocaman yüreğinize sağlık..bu arada yakında sizlerden kütüphanemiz için kitap toplayabilirim..olur ya hepimizin köşesinde okuyup yillanan yeni sahiplerini yeni hayallere sürüklemeyi bekleyen kitaplar vardir

Re: Çekiliş 3 : D&G L'Eau The One

eren_c.