Uğursuz 1 bende olsun mu:)?

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

Minty

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Minty yazdı
Bu arada 3 adet parfum cekiliste oldugu icin ya cok sanslı biri varsa ve birden fazlasını kazanırsa diye düşünürseniz, ben buna kısmet derim :-) baska cozum gelmedi aklıma!
Buna şans denir ama farklı bir kural daha ekleyebilirsiniz. 3 çekilişte sıra ile yapılacak. 1. çekilişte kazanan diğer 2 çekilişe katılamaz, 2. çekilişte kazanan 3. çekilişe katılamaz.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

Minty

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By serif
Serif bey'e katiliyorum en makulu bu gibi.  Bunun dışında bu guzel hediyeler için teşekkür ederiz. Şansımızı deneyelim o halde..
Private Label - Ursa

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By Minty

Katılmak isterim. Teşekkürler :)

4 May 2016 ÖS 3:28 tarihinde "Minty [via Parfüm Merakı Forumu]" <[hidden email]> yazdı:
Merhabalar,

Fazla kullanmadıgım, dolabımda sırasını bekleyen parfumlerimi dostlarımla paylaşmanın daha güzel olacagını düşündüm..

Ve tek degil 3 adet parfum cekilise koymaya karar verdim.

3 ayrı baslık acacagım, ancak dileyen herkes katılabilir demek isterdim, ama bu içime sinmiyor.

Parfümler konusunda fikirlerini yazan, yorum yazan, buradaki ortamın daha da güzellesmesini saglayıp, dostluk baglarını kuvvetlendiren arkadasların katılmasını daha mantıklı buluyorum. O yuzden  "100" mesaj sınırının altındaki arkadaslara maalesef sans veremeyecegim, umarım beni ve ne amaçladığımı anlarsınız, amacım katılımı artırmak, bağları kuvvetlendirmek..

Cekilisi haftaya Pazartesi aksamı saat 21:00'de random.org uzerinden yapacagım.
O gune kadar tum arkadaslar isimlerini yazdırabilirler. Parfumlerin hepsi bayan kokusu :-) erkekler de eşlerine ya da yakınlarına hediye ederler diye dusundum.

Ikinci parfumum DKNY Creamy Meringue - 50 ml kutuda, kullanılmadı henuz.

Herkese bol sans :-)

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Cekili-2-DKNY-Creamy-Meringue-tp151401.html
Yeni bir konu başlatmak için Parfüm Çekilişleri, e-posta [hidden email]
Aboneliğinden çıkmak Parfüm Çekilişleri, buraya tıklayın.
NAML
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

erdem
Eh artık bundan da geri kalmayalım,listeye girelim.

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

eren_c.

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

єяяσя.
Saygısızlık olarak addetmezseniz bişey sorcam;
Aldınız ve neden kullanmadınız?

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

nephila
esimde 2 kokusu var bu markanın. cok kullanmıyor fazla genç işi geliyor  . eğer bu koku bana cıkarsa bende onları hediye ederim)))
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

serif
Admin
Benide ekler misiniz
[...]

Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

Minty

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

єяяσя.
Merak ettiğim için sordum
Teşekkürler cevabınız için..

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

Arthur Mccaine
Beni de ekleyebilir misiniz?
BUU

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

BUU
Günaydın bu güzel hediyeler için şimdiden teşekkürler. Bende katılmak isterim.

Re: Çekiliş 2 : DKNY Creamy Meringue

BaddestMan
Bu çekilişe de katılabilirim,yüreğinize sağlık.