Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Minty

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Umut Kurtoğlu
Oo bu çok iyiymiş Mintyyy.. Bunun da uğursuzluğunu alayım milletten..

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Minty

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Umut Kurtoğlu
Tenk yu Mintyyyy..Bu arada bir marka hakkında mail atacağım.Almanya'dan bir tanıdığa aldıracağım.Bilgi edinmek babında..

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Simdiden çok teşekkür ediyorum Aysu hanim.  Ben de katılmak istiyorum.
Parfumler harika bu arada

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Minty

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Minty

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Umut Kurtoğlu
Gönderdimmm:)

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

serif
Admin
Buna da katılalım
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

murrjm
Ben yine mi 4 oldum .Gerçi uğurlu rakamım 8'dir. Yarısı

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Minty

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Buna katilayim

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Minty

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By Minty

Teşekkürler.. Arkadaşlara bol şanslar.. Yazılalım bakalım :)

4 May 2016 ÖS 3:27 tarihinde "Minty [via Parfüm Merakı Forumu]" <[hidden email]> yazdı:
Merhabalar,

Fazla kullanmadıgım, dolabımda sırasını bekleyen parfumlerimi dostlarımla paylaşmanın daha güzel olacagını düşündüm..

Ve tek degil 3 adet parfum cekilise koymaya karar verdim.

3 ayrı baslık acacagım, ancak dileyen herkes katılabilir demek isterdim, ama bu içime sinmiyor.

Parfümler konusunda fikirlerini yazan, yorum yazan, buradaki ortamın daha da güzellesmesini saglayıp, dostluk baglarını kuvvetlendiren arkadasların katılmasını daha mantıklı buluyorum. O yuzden  "100" mesaj sınırının altındaki arkadaslara maalesef sans veremeyecegim, umarım beni ve ne amaçladığımı anlarsınız, amacım katılımı artırmak, bağları kuvvetlendirmek..

Cekilisi haftaya Pazartesi aksamı saat 21:00'de random.org uzerinden yapacagım.
O gune kadar tum arkadaslar isimlerini yazdırabilirler. Parfumlerin hepsi bayan kokusu :-) erkekler de eşlerine ya da yakınlarına hediye ederler diye dusundum.

Ilk parfumum Ange Ou Demon EDP - 100 ml kutuda, 16-17 ml civarı kullandım.

Herkese bol sans :-)

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Cekili-1-Ange-Ou-Demon-EDP-tp151399.html
Yeni bir konu başlatmak için Parfüm Çekilişleri, e-posta [hidden email]
Aboneliğinden çıkmak Parfüm Çekilişleri, buraya tıklayın.
NAML
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Teşekkür ederek buna da katılalım sevgili Minty. Umarım çekilişlere katilim azami olur..
Private Label - Ursa

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

erdem
Dehşet bir kokudur,keşke benim olsa...
Listeye girelim bakalım nolucu?

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

vesna
Beni de eklerseniz sevinirim.

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

eren_c.

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

Bubiraşk
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Bu çekilişte bende varım :) Benide yazın!  Şimdiden teşşekürler.
Koku'lar nimettir. Bu bir aşktır.

Re: Çekiliş 1 : Ange Ou Demon EDP

allure
Cevap olarak bu gönderi By Minty