Cecile Zarokian

perfumer
Bu konu güncellendi de .
Piyasaya 2009 yılında ilk parfümü Amouage Epic Woman ile giriş yaptı ve tüm parfümeri dünyası bir anda onu konuşur oldu. Röportajlar, ünlü parfüm evleri ile görüşmeler, davetler, fotoğraflar vs. Daha Epic Women konuşulurken 2011 yılında Jovoy Private Label'a imza attı bu başarı ayakta alkışı hakediyordu ve artık o kadar çok ismini duyar oldum ki bizim forumda neden konuşulmuyor dedim. Kendisi ISIPCA mezunu, muhtemelen bu okulun mezun verdiği en iyi parfümörlerden biri. 2014 yılında en iyi parfümör ödülünü de aldı. Başta MDCI ve Hayari parfüms olmak üzere son derece lüks parfüm evleri ile çalışıyor. Şunuda belirtmek istiyorum ki neredeyse tüm başarılı parfümörlerin erkek olması üzerine Cecile Zarokian parfümeri dünyasına kadın ruhuyla mutlaka fark yaratmaya devam edicektir.

http://www.fragrantica.com/news/A-Quick-Interview-with-Beautiful-Perfumer-Cecile-Zarokian-4996.html

http://www.fragrantica.com/noses/Cecile_Zarokian.html

Alberto Morillas'tan sonra hayranlık duyduğum ikinci isim :)

Re: Cecile Zarokian

LesPaul59

Re: Cecile Zarokian

BaddestMan
Teşekkürler perfumer hocam bu güzel bilgilendirme için

Re: Cecile Zarokian

selen
Cevap olarak bu gönderi By perfumer
MErhabalar, Cİdden bu koku inanılmaz başarılı ve bir sürü niş parfümü solda bırakacak bir parfüm. Her seferinde kendimi ucsuz bucaksız bir çölde esen rüzgarda sadece bu parfümü giymişim ve zırhım olmuş ve beni herşeyden koruyormuş ve bir yandan da her güzel şeyi bana çekiyormuş gibi geliyor. Bu duyguyu yaşatan çok nadir parfümlerden biri bu parfüm.Dediğinize katılıarak Cecile Zarokian hem kadınların fendi erkeği yendiyi gösterdi parfüm dünyasında , hem de bu parfümle resmen imzasını zamansız olarak attı diye düşünüyorum.