Cdg vettıveru

victory
Bu konu güncellendi de .
Cdg vettiveru elinde olan yurt dısından getirebilecek olan birine karsılıgını vererek 125veya500 luk şişeyi edinmek istiyorum  benden başka arayanlarda vardır mutlaka elinde olup satmak isteyen varsa bilgilendirmesini rica ederim

Re: cdg vettıveru

zett
victory yazdı
[...]
 Bende Var  onbaşı

Re: cdg vettıveru

victory
sende seviyorsun senin elindekini almayı istemem pek hoslanmamıs yada getirebilecek biri varsa yada bellamola ya bunun için mail atsak onlar getirse bu sekilde elde etsek daha guzel olur gibi :)

Re: cdg vettıveru

zett
victory yazdı
sende seviyorsun senin elindekini almayı istemem pek hoslanmamıs yada getirebilecek biri varsa yada bellamola ya bunun için mail atsak onlar getirse bu sekilde elde etsek daha guzel olur gibi :)
Çok zor birader,var bir bildikleri ,olmasaydı Harvey bırakmazdı satmayıBen sana mail attım,okuyuver

Re: cdg vettıveru

different pulses
zett yazdı
victory yazdı
[...]
bende arıyorum bu parfümü .

Re: cdg vettıveru

zett
hantsome28 yazdı
zett yazdı
victory yazdı
[...]
 var bende

Re: cdg vettıveru

different pulses
zett yazdı
hantsome28 yazdı
zett yazdı
victory yazdı
[...]
satmayı düşünürmüsün...Birde Bu parfüm Guerlain L'Bosse'ye benziyormu...

Re: cdg vettıveru

zett
hantsome28 yazdı
zett yazdı
hantsome28 yazdı
zett yazdı
victory yazdı
[...]
1.soruna cevap:olabilir,çok can atmıyorum,ilgimi çeken le takas daha işime gelir... 2.soruna cevap:Bilmiyorum,kullanmadım.