Cartier L'Envol

єяяσя.

In summer 2016, Cartier is launching its newest men's fragrance, L'Envol. Inspired by ambrosia/mead, the honeyed wine known as the nectar of the gods, perfumer Mathilde Laurent has developed a groundbreaking composition described as oriental-transparent. An eau de parfum of dualities, L'Envol is both strong and mellow with sweet resins set against airy musk.

Re: Cartier L'Envol

Burakkk
Çok heyecanlandım 🙏🏻🙏🏻 Cartier kokularına bayılırım çok özgün parfümlerdir hepsi.

Re: Cartier L'Envol

єяяσя.

Yabancı sitelerde boy gösterdi.
Bakalım buralara ne zaman gelecek.

Re: Cartier L'Envol

Re: Cartier L'Envol

Frozenwings
Güzel videolar...  Duty freelere gelmiştir umarım.

Re: Cartier L'Envol

єяяσя.
Uzaya gelmiş ama fiyatını görünce...
Yandım anammm

Re: Cartier L'Envol

Frozenwings
Yani bu kadar yüksek fiyatlı olmaması lazım. Ben 50 ml'sini yaklaşık 250 tl'ye almıştım(duty free)

Re: Cartier L'Envol

erdem
Duty freelerde var, fiyatı da 60 küsür eurolardan başlayıp 110 Euro civarına kadar var yanlış hatırlamıyorsam.
Güzel bir koku biraz feminen tarzda ilerliyor kullandıklarım arasında herhangi bir kokuya benzetemedim kendine has diyebilirim.Ama bu fiyatı eder mi tartışılır en azından Euro kuru karşısında bizim para ile ederi çok,makul bir fiyata Türkiye'de satılırsa tercih edilebilir.

Re: Cartier L'Envol

Burakkk
Arkadaşım hem Atu'de hemde Milano'da bulamadığını söyledi bu parfümü. Freeshop'tan alan arkadaşlar nerden aldılar acaba.

Re: Cartier L'Envol

murrjm
Burakkk yazdı
Arkadaşım hem Atu'de hemde Milano'da bulamadığını söyledi bu parfümü. Freeshop'tan alan arkadaşlar nerden aldılar acaba.
Özellikle Freeshop'tan edinmek gibi bir durumun yoksa,şu an mevcut n11 indirimleri ile Uzay Parfümeri'de 100 ml 344,5 TL gibi bir fiyata geliyor ;)

Re: Cartier L'Envol

Frozenwings
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Burakkk yazdı
Arkadaşım hem Atu'de hemde Milano'da bulamadığını söyledi bu parfümü. Freeshop'tan alan arkadaşlar nerden aldılar acaba.
Ben birkaç ay önce Sabiha Gökçen'den edinmiştim.

Re: Cartier L'Envol

BatuhanKLC

Re: Cartier L'Envol

erdem
Atu duty free de hem giden hem de gelen kısımda mevcut.
Geçen hafta sonu vardı en azından