Umut Kurtoğlu

Efsane şişe.

Sümbülteber, Tonka, Yasemin, Kakao..

Notalar güzel..

Re: Carolina Herrera Good Girl

Minty

Re: Carolina Herrera Good Girl

allure
o ayakkabı hiç de iyi kız ayakkabısı değil :)

Re: Carolina Herrera Good Girl

Re: Carolina Herrera Good Girl

Bubiraşk
Şişe çok güzel ama isim bu olmamalıydı :( Kakao'yu nasıl kullanmışlar acaba. umarım güzel olur :)
Koku'lar nimettir. Bu bir aşktır.

Re: Carolina Herrera Good Girl

Minty

Re: Carolina Herrera Good Girl

Frozenwings
Mağazalarda çok tanıtımı yapılıyor. Anlatırken kokudan önce şişeyi söylemeleri oldukça komik geldi.

Re: Carolina Herrera Good Girl

Libra
Bugün denediğim parfümlerden biri buydu.Çok değişik veya çarpıcı değil ama güzel bir parfüm.Oldukça kalıcı gibi.Saatler geçti,hala çok net kokusunu alıyorum.Tatlı,ağır ama kremsi bir yanı da var.Özellikle gece için uygun olur diye düşündüm.

Re: Carolina Herrera Good Girl

Re: Carolina Herrera Good Girl

allure
Sizler beğendiyseniz eminim çok güzeldir :)  ama o şişe

Re: Carolina Herrera Good Girl

Cranial3perfumeandmusic
Çok beğendim Ne uzun vadede sıkacak kadar tatlı, ne de aşırı çiçeksi. Yalnız bir miktar sentetiklik var fakat baş ağrıtacak cinsten değil kesinlikle. Kremsi, çiçeksi notalar oldukça konforlu. Çok hafif bir parfüm değil yalnız , kremsilik birazcık ağırlığı kırmış ve gayet güzel olmuş. Notalarında kahve de varmış fakat ben nedense hiç alamıyorum.  Hatta içerisinde çilek olmamasına rağmen ilginçtir ki açılışta dağ çileğine benzer bir koku alıyorum, burnumda mı bir gariplik var diye düşünmedim değil :) Kalıcılık için tekrar test edip bir şişe satın almayı düşünüyorum .
Coco Mademoiselle & J'adore

Postmodern Jukebox :)

Re: Carolina Herrera Good Girl

kartaliçe
Karta sıkıp öyle denemiştim pek öyle özel bir parfüm gibi gelmedi. Birde tende denemek lazım

Re: Carolina Herrera Good Girl

dewnew

Re: Carolina Herrera Good Girl

єяяσя.
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Christian-Louboutin-Bikini-Questa-Sera-Tornade-Blonde-amp-Trouble-in-Heaven-td161312.html#a167764

Christian Louboutin halihazırda oldukça uçuk fiyatlara bi' triloji çıkarttı zaten madam.
Kokularını bilmem ama fiyatları pabuçları gibi

Re: Carolina Herrera Good Girl

Freeoud
80 ml  i 92 euro FREE Shop fiyatı

Re: Carolina Herrera Good Girl

jatne
Şişe tasarımı bence güzel ancak içerik şişeye uymamış bence fiyatta tartışılıcak düzeyde

Re: Carolina Herrera Good Girl

Bubiraşk
Kalıcılık Hiçde aman aman değil. Acı bir koku geliyor.  Piyasa kokusu olmuş. Şişe ben piyasa kokusuyum diye bağırıyor...
Koku'lar nimettir. Bu bir aşktır.

Re: Carolina Herrera Good Girl

Ozlemcixx
şişenin güzelliği ile parfüm ters orantılı bence. ben de çok farklı bulmadım açıkçası.

Re: Carolina Herrera Good Girl

Burakkk
Şişesi hariç beş para etmez bence. Kız kardeşime hediye geldi hiç severek kullanmıyor.
Lal

Re: Carolina Herrera Good Girl

Lal
Hiç sevmedim.. oldukça basit geldi ve ayakkabı şeklinde parfüm şişesi mi olur?