Carolina Herrera-212 Sexy Men

blueskies

212 Sexy Men 2006 çıkışlı modern oryantal kokulardan biri. Özellikle gece hayatı ve romantik zamanlar vurgusuyla ön plana çıkıyor. Yaratıcıları Alberto Morillas ve Rosendo Mateu. Morillas acaip herifin teki zaten, onlarca parfüm yapmış ve hemen hepsi best seller. Acqua di Gio,M7,Mugler Cologne,Givenchy Pi,Ck One,Bvlgari Man hemen aklıma gelen bir kaçı... Rosenda Mateu'yu pek duymadım açıkçası.

Gelelim parfümümüze.. Açılışı beğeniyorum. Turunçgil ve baharat var. Sanırım tarçın.. One million'a çok benziyor. Gerçi One Million 2 sene sonra piyasaya sürülmüş ama sanırım bu açılış 2000 lerin çok popüler karakteristik açılışlarından biri. Portakal özellikle gayet net duyuluyor. Orta notalarda baharatlar yoğunluğunu arttırıyor. Tarçın, zencefil, nane gibi baharatlar ortaya çıkıyor. Alt notalarda ise amber, vanilya, sandal ağacı ve misk var. Orta ve alt notaları JPG Le Male'a çok çok benziyor. %80,90 civarında bir benzerlik sözkonusu. Le male'ı severim ve sık sık kullanırım, dolayısıyla bu tarz bir tatlılık ve vanilya kullanımı beni rahatsız etmiyor.

212 bence vaadini yerine getiren bir parfüm. Kolay anlaşılır, herkes tarafından beğenilmesi kolay, kışın ve soğuk havalarda romantik anlar için ideal tatlı odunsu bir parfüm. Sentetik bir koku olduğuna şüphe yok, doğal kokan notalar değil hiçbiri. Keza Le Male de öyle.. 212 Le Male' e göre daha pudralı ancak tene daha yakın kalıyor.Le Male'in farkedilirliği daha yüksek.İkisinden biri tercih edilecek olsa sanırım Le Male bir tık önde yer alır.( Sırf şişesi yeter)

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

zett
blueskies yazdı

[...]

Le Male bunu .onunda sallar .onundaBoş parfüm boş..

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

nime
Le Male bunu .onunda sallar .onundaBoş parfüm boş..

212 güzel ama bu gereksiz bir uyarlama olmuş.  212 tutunca çakalım üstüne birde sexy olsun bitisn hesabı ?
Le maleye gelince kışın gayet sıcak güven veren bir pafum. Sexy çok bayat onun yanında. Hele 212 VİP denemeyin sakın ben kusuyordum nerdeyse.
Emin İBRAİMOV

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

Awésomé
nime yazdı
[...]

Kusacak ne var ki 212 Vip'de? Çok ünlü 1 Million'ın başka bir uyarlaması, Caroline Herrera'nın piyasa parfümlerine katmak istediği üyesi. 1 Million çok başarılı bir parfüm olmasa da kusulacak bir kokusu da yok. Kendi başarısının kurbanı olmuş bir parfüm. Bu kadar çok kullanılmasa eminim bu kadar kötülenmezdi. 212 Vip'de ondan daha iyi bir parfüm bence.

Sexy Men ise aslında güzel düşünülmüş ama pek olmamış. Daha vurucu bir parfüm yapılabilirdi.

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

nime
Awésomé yazdı
nime yazdı
[...]

Okadar çok parfüm kullandım ki saysam bitmez ama miğdemi bukadar bulandıran bir parfüm çok azdır ! One bilion da keza çok berbat ve amele işi..
Emin İBRAİMOV

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

volkan
Bende le male çok benzettim orta notalardan itibaren ama le male vanilya kullanımı bundan daha üstün.

Parfüm merakı 212 sexy kullanıyomusun:)) 30 luk vardı sanırım sende

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

zett
volkan yazdı
Bende le male çok benzettim orta notalardan itibaren ama le male vanilya kullanımı bundan daha üstün.

Parfüm merakı 212 sexy kullanıyomusun:)) 30 luk vardı sanırım sende
Yok kullanmıyor,artık 30 luk u yok

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

volkan
zett çok yakından gördüm var:))

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By volkan
Volkan, 212 Sexy Men'i takas yaptık. Ama kiminle yapmıştık hatırlayamadım şimdi takası

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

volkan
Amatör bir parfüm sever olabilir:)

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

kskmexican
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Le Male ile aynı kefeye koyamasamda "kötü" olarak niteleyemeyecegim bi parfumdür kendileri , hernekadar zorlama oldugunu düşünsemde corolina herreraya olan saygımızdan sesimizi yükseltmemeyi tercih ediyoruz...
EnjoyTheSilence

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

zett
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
Volkan, 212 Sexy Men'i takas yaptık. Ama kiminle yapmıştık hatırlayamadım şimdi takası
iyi düşün hatırlarsın hatırlarsın

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

-.égalité
Herkesten farklı şekilde tenimde en rezalet performası sergileyen parfümdür kendileri. 30dk sonra uçup gidiyordu. Sarılan kişiye koku geliyor mu diye sorsam da, nafile, cevap alamıyordum. YKM'den alınma. Ya sorunlu batch idi ya da bozulmuştu parfüm.
Eski nick: Liberté

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

Emre1991
Pek bir numarası olmayabilir, tam bir piyasa parfümü ve tutkuyla hazırlanmamış olsa da ben sevmiştim. Kullandığım zamandaki bir kız arkadaşım çok beğeniyordu ve bir keresinde de pek tanımadığım bi kızdan övgü almıştı.. Ama bu güzel olaylar hep parfüm yeni sıkılmışken oluyordu..
Güzel anılarımız var yani ama heralde farklı şeyler denemeye devam ederim bunu almak yerine..

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

vlknakr
ilk aldığım orjinal parfümdü ve tam anlamıyla hayal kırıklığı oldu.100 mesajı gtamamladıgımda satıs yapcam alanını bulursam tabi.belki bu parfümü begenenler vardır bir umut işte:)

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

eMRe
Başkalarında bile kokusunu duymaya tahammül edemediğim parfümlerden biri.Sizde de öyle mi bilmiyorum ama ben bu kokuda her seferinde 'pastel boya' kokusu alıyorum.Çok kötü baş ağrısı yapan illet bir koku 212 Sexy Man..Carolina Herrera'dan sevdiğim ve kullandığım tek koku var(dı):CH Men.O da uzun kullanımda baş ağrısı yaptığı için elden çıkardım halbuki kokusunu seviyordum
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

Coskun Murat
robbob yazdı
[...]
CH Men'i bir süre severek kullanmıştım ama başağrısı yaptığını hatırlamıyorum. Allerjik veya tetikleyen bir şey olabilir belki!

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Yaza veya önümüzde ki kışa kör alış yapmayı düşündüğüm parfümlerden biri. Başta küçük şişe alıcam eğer beğenirsem kullanırım beğenmezsem koleksiyonuma katarım

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

vlknakr
Real Madrid yazdı
Yaza veya önümüzde ki kışa kör alış yapmayı düşündüğüm parfümlerden biri. Başta küçük şişe alıcam eğer beğenirsem kullanırım beğenmezsem koleksiyonuma katarım
boynerden daha yeni aldım bikaç fıs sıktım duruyor.isterseniz cok cok makul bir fiyata veririm zaten 30 ml deneme amaclı yani istediğiniz gibi.dolapta bos duracagına işinize yarasın

Re: Carolina Herrera-212 Sexy Men

vlknakr
tabi önce 100 gönderi yapmam lazım galiba:)
12