Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

noname

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı

tabiki tobacco vanille.

tütün ve vanilya.

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

noname

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

rapid
burberry london'da biraz andırıyor.

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By noname

Hocam ufak paketi mutlaka ama mutlaka dene, şuanda piyasadaki en iyi purodur. Koku da sağlamdır.

Vişne hariç diğerlerini dene , özellikle bal olan aradığın kokuya yakın olacaktır.

Daha uygun olsun istiyorsan bunu dene..

Bunların kokuları kesinlikle iyidir. 1. si acayiptir ama.

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

noname

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
sertanaktas yazdı
Mehmet hocam iyi güzelde nerden bulurum bunları. Bu arada mail atmıştım ulaşmadı mı?

Hocam toplantıdayım hala bütçe konuşuyoruz.. Bakamıyorum telefonumdan gmaile..

5 euro toscano diğerleri de 5 er euro olması gerekiyor.

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By noname
Tekelden alınan Puro ve Pipo tütünü gibi ürünler yanlış saklama koşullarında saklanan ve nemden heder olan ürünlerdir...Muhtemelen kaçak yolla satıldığından ötürü en ucra köşelere koyduklarından bu sonuçlar ortaya çıkabiliyor...

Kokusu ve aromasıyla Dannemann Moods eli yüzü düzgün bir yerden bulunursa f/p canavarı , mükemmel bir cigarillo.Backwoods gibi ıslak purolarda aroma tütünde değil ağız kısmına temaz eden yüzeydeki reçelimsi sıvıyla sağlandığından dumandan bir tat alamıyorsunuz.

Backwoods Honey Berry=====>>Hermessence Ambre Narguile

Captain Black Cherry=======>>Kilian Back to Black

Djarum Black==========>>Lanvin Avant Garde

Bu üç parfüm bana ciddi anlamda karşılarındaki tütün ürünlerinin kokusunu çağrıştırıyor.

[...]

Vakti zamanında ben de Captain Black içmiştim (tabi düzenli olarak değil) dışarıdan güzel kokmasına karşın , bir bilemedin ikinci nefeste boğazımı yakmıştı , çok ağır bir sigaradır...

Benim tavsiyem Djarum Black ve Captain Black gibi sigaralarından uzak durmanız...Djarum la sigaraya başlayanı çok gördüm...İlk birkaç ay "Ya ben arada sırada içiyorum hem bu sigara değil" dersiniz ancak 1 yıl sonra her sabah bakkaldan kırmızı Marlboro almaya başlarsınız...Denemeyin birşey kaybetmezsiniz...

O yüzden Cafe Creme , Moods , Villger gibi ekonomik bir cigarilloyu ayda yılda bir kahvenin yanında tüketirseniz hem içtiğiniz şeyden keyif alırsınız hem de içinize çekmediğinizden ötürü ciğerler temiz kalır.

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

rapid
Cevap olarak bu gönderi By noname
19 yıldır sigara kullanan biri olarak bence uzak dur sertan..istediği kadar güzel koksun bir alıştın mı olay bitiyor.hem tütün bir tek parfümde güzel gerisi can düşmanı.sağlığın güzel kokudan bile daha önemli

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Hocam toscano ufak kutu, parfümlerin amouage ıdır.

İddaa ediyorum, mutlaka o puroyu deneyin onun gibi kalıcı bir koku görmediniz, göremeyeceksiniz.

Cebinize koyun, çantanıza atın kutuyu açık bırakın haftalarca aylarca cebiniz çantanız tütün koksun.

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

ero444
yanıt yazmadınız acaba toscanelloyu nerede bulabiliriz?

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Havaalanında :)

Re: Captain Black Kokusu Hangi Parfüme benziyor?

ero444
Sagol hocam