Calvin Klein-Obsession Night

1 mesaj Seçenekler
ouz

Calvin Klein-Obsession Night

ouz
Merhaba arkadaşlar kullandığım parfümleri takaslayıp değişik kokular denemek istiyorum bu yüzden 125ml lik ck obsession night parfümümü elimde olmayan designer larla takaslamak istiyorum 90 ml kadarı duruyor.Varsa eğer sizinde sıkıldığınız takaslamak istediginiz her turlu parfüme açığım bende olmasın yeter.

Not=Elinizde 30-40 ml kalan parfümleriniz varsa onlarda olabilir 2 taneyle takaslayabilirim 90 ml denk gelmiş olur.

Costume national homme
TF bütün kokuları olabilir
Terre Hermes
Chanel
Dior

bunlar 30-40 ml kalsa bile denemek amaçlı yine takas yapabilirim.

Lütfen mail atın hergün bakıyorum maillerime.

haykouz@hotmail.com