CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT... ARŞİVE ALINABİLİR

CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT... ARŞİVE ALINABİLİR

insensıble
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar forumda bir kaç yerde okurken denk geldim spliti yapılsa iyi olur, gibisinden cümlelere. benimde aventus dekantım bitmek üzere bunun üzerine 30ml ve 50 ml split denemesine karar verdim en çok alana şişeyle gönderirim.. Fiyatı bildiğiniz üzere 1150 tl ml fiyatı 4.6 tl ye geliyor. 2tl şişe ücreti alıcam Kargolar her zaman olduğu gibi yurtiçi ve alıcı ödemeli indirimli saatlerde göndericem... Eski splitim ve bu splite dair dileyene fatura ve şişe fotolarını gönderirim...

1)insensible 55 ml.
2)trustalt 30 ml
3)matrai 100 ml
4)Forum dışı 50ml
5)İbrhm 10ml
6)swen 10ml
2.şişe Siparişimiz önümüzdeki hafta  elimizde olacak
7 Laedri 10ml
8 Cantona8 20ml
9 Artshock 40ml
10 Erdem 15ml
11 Matakli 30 ml
12 Ainos   10ml
13 Blerox 30ml
14 callus 26ml
15 pisipisiotu 5ml
16 Samisenol 5ml
17 julyus 15ml
18 5ml forum dışı

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

royvicety
Sanalpazar açmak böyle durumlarda zor mu oluyor?  Her split e girmek zor oluyor...

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Ben bir 30ml alirim..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By royvicety
royvicety yazdı
Sanalpazar açmak böyle durumlarda zor mu oluyor?  Her split e girmek zor oluyor...
Üzülerek söylüyorum hiç tecrübe etmediğim bir konu...

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

alfie
Bu fiyata kimse kaçırmasın, herkes 30-50 yazılsın derim.

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
trustalt yazdı
Ben bir 30ml alirim..
Yazdım Güven bey :)

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

matrai
100 ml yazabilirsin zeki hocam

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

insensıble
matrai yazdı
100 ml yazabilirsin zeki hocam
Yazmasına yazdımda korkuyorum yakında eve almayacaklar sizi:)

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

ibrhm
Hocam 10ml de ben alabilirim.

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

matrai
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Sıkıntı yok rahat ol zeki bey :))

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
ibrhm yazdı
Hocam 10ml de ben alabilirim.
Mail attım size İbrahim bey

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

alfie
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Sıkıntı yok rahat ol zeki bey :))

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Splitimiz dolmuştur hayırlı olsun:)

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

matrai
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Zeki hocam para hesapta

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

insensıble
teşekkürler Altuğ bey; kontrol ettim, problem yok

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

MauMau
Hocam apom elime sorunsuz ulaştı, ilgi ve emeğiniz için çok sağolun.
Birde 2. şişe sizin için sorun olmayacaksa deneme şansımız var mı? Ben görene kadar birinci şişe dolmuş :)

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

ainos
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Geç kaldık. Kaçırdık fırsatı. Gündüz giremedim foruma split dolmuş. 2.şişe için istek varsa 2.siseyi de açalım .

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

swen
ainos yazdı
Geç kaldık. Kaçırdık fırsatı. Gündüz giremedim foruma split dolmuş. 2.şişe için istek varsa 2.siseyi de açalım .
10ml almak isterim.

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Arkadaşlar bu aventus sevginiz gözlerimi yaşartıyor:) 2. şişeyi açalım tabi ancak doldurabilirsek sipariş verebilirim.. Umarim başarılı oluruz..

Re: CREED AVENTUS 250ML HARVEY NİCHOLS SPLİT

laedri
Zeki bey şayet ikinci şişe alınır ise bende 10 ml almak isterim.
1234 ... 6