CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

CNYT
ARKASI YARIN...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

CNYT
AYNEN DEVAM...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

CNYT
HADİ BAKALIM...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By CNYT
Keşke benim olsa , ekrana ekmek bandım... Güzel günlerde kullanın
Je deviens folle

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

CNYT
MeaCulpa yazdı
Keşke benim olsa , ekrana ekmek bandım... Güzel günlerde kullanın
Teşekkürler... Eğer gerçekten hayattan en çok istediğiniz şey bu ise yeterli gayret ve çabayla eninde sonunda bir şekilde elde edersiniz... Bunlardan hariç başka beklentileriniz de varsa umarım "keşke" demek durumunda kalmazsınız.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

CNYT
Uzun zamandan beri parfümleri nasıl bozulmadan saklayabilirim şeklinde düşüncem vardı. Dolapların gözlerin içine koymak bir şekilde fayda sağlasa da nem ve rutubet etkisiyle parfüm ambalajından çıkarılıp kullanılmaya başlandıktan belli bir süre sonra parfümün bayatlama etkisi başlıyordu. Fazla sayıda kışlık/baharlık parfümler açık olduğu zaman yaza doğru yaklaşınca aynanın önünde kalıyor ve neredeyse 5-6 ay sıcağa maruz kalıyordu. Sıcak ve soğuk artı yoğun ışık parfümlerin en büyük düşmanıdır artı şişeyi açtığınız zaman bir fısla birlikte bayatlama süreci başlar... Çok değişik öneriler gördüm... Buzdolabında saklama ki bu yöntem de sağlıklı değildi, içindeki ısıya duyarlı kimyasal maddelerin nasıl tepki vereceği ve belli bir sıcaklık ayarı konusu belirsizdi... Aynı şekilde oda sıcaklığında muhfaza etme ki 21 derecedir ki her daim bu sıcaklığı sağlama imkanı ev ortamında mümkün değil, nem ve rutubet etkisi gözden kaçan konulardı... Uzun süre araştırdım... Evimizde labaratuvar ortamı yok ki... ve bir çözüm buldum... Eskiden bazı gıdalarımızı bayatlamasın diye alüminyum alaşımlı kapları kullanırdık ve halen pakete girmiş gıdalar artı ilaçlarda da bu alaşım mevcut... En büyük riski bu metal yada alaşımın gıdalarla birebir iletişim olmaları sebebiyle ağır metal zehirlenmesini artırmasıydı... Plastik kaplar da aynı şekilde riskliydi... Birde baktım değişik bir piknik sepeti var. İçi anladığım kadarıyla alüminyum alaşımlı... Parfüm şişeleri de saydam camdan ve korunaklı kutusunda olduğundan bu alaşımın onu etkilemesi hemen hemen imkansız... Hemen sipariş verdim... Bana gelen piknik sepeti şeklinde olan bu saklama oldukça korunaklıydı, bir sürü parfümü içinde barındırabiliyordu... Reklam yapıyor denmesin, satan ben değilim... Ben, parfümlerini ileriki dönemlerde kullanmak isteyenlere, en azından ağzı kapalı ve donanımlı şık ve her dolaba girebilecek şekilde öneri sunuyorum... Ve resimleri aşağıdaki gibidir... hepsiburada linki de eklenmiştir...

Kayıkcı Thermo Hasır Desen Katlanabilir Kış ve Yaz İçin İdeal Piknik Sepeti

[...]

YOLA DEVAM...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

serif
Admin
Sağlıcakla kullanmanızı dilerim.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

CNYT
Teşekkürler... Açmadığım parfümlerde piknik sepetinde, kısmetse daha sonraki günlerde
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

serif
Admin
piknik sepeti ayrı bir güzellik zaten.
[...]

serif yazdı
piknik sepeti ayrı bir güzellik zaten.

1-2 Adet daha alacaım kısmet olursa...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

CNYT
KELEBEK ETKİSİ...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

protectedsugar
Yaklaşık 2 ay önce ben de Afnan'ın "Supremacy"yi aldım; ve çok memnun kaldım; tabii ki satın almamın tek sebebi Creed "Aventus"a benzemesinden dolayı.

Re: CNYT's PERFUMOLOGY COLLECTION...

CNYT
Benzerlik ki klon diyorlar ama performansı Creed Aventus ile 1-1 değil tabii... Aslında ben en çok başka bir BAE markası Armaf Club de Nuit Intense For Men denemek isterdim.

12