CHANEL- BLEU DE CHANEL

asdaa
Bu konu güncellendi de .

Kokusunu başlarda çok beğenmiştim ama sonra fikrim değişti fena değil olarak. Bildiğimiz arko'nun traş kolonyası kokusu hatta hemen hemen aynısı diyelim tek farkı kalıcılığı daha yüksek o da parfüm olması. Edt bir parfümdür ve kalıcılığı edt parfümlere göre çok kötü ve fiyatı da çok yüksek kesinlikle bu fiyatı hak etmiyor.

Fark edilebilirliği çokta abartılı olmasa da iyi. Geceleri toplu ortamlarda gizlice arkanızda bunun parfümü çok güzelmiş erkeksi bir kokusu var dedikodunuz yapılabilir. Bayanlar bu parfümü çok seviyor pardon bayanlar arko traş kolonyasını çok seviyor  Hemen hemen arko traş kolonyaları gibi kokuyor. Arasın da ki farklar nedir ? Farkları Chanel parfümü daha kalıcı ve fark edilebilirliği yüksek bir parfüm sunmuş bizlere.

Popülerliği nasıl derseniz kullanıcısına çok rastlamadım ve genç kitlemiz öğrenci haliyle bu parfüme bu kadar para verecek insan sayılıdır. Zaten parasını da hak etmiyor ve Chanel markası beni hayal kırıklığına uğratıyor

Gece kullanımı daha uygun ama günlük kullanıma da uygundur. Her mevsim kullanılabilir gibi aslında ama kışın oldukça zayıf kalacak bu ağır bir kokusu yok haliyle çevrenizde kilerin parfümü sizinkini kışın fazlasıyla ezecektir. Önerir misiniz derseniz paranız varsa bile almanızı önermiyorum tabi almak isteyen varsa tutmuyorum isteyen alabilir

Artıları

1) Bayanlar çok seviyor ve iltifatlar alacaksınız büyük olasılıkla

2) Bayanlarla veya bayanla buluşacaksanız gece için oldukça iyi bir tercih olacaktır.

Eksileri

1) Fiyatı çok fazla.

Puanlar

Koku: 7/10

Kalıcılık: 6/10

Fark edilebilirliği: 7/10

Çekicilik: 9/10

Fiyatı: 3/10

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

Shams
Eskiden bu parfümün fazla bir özelliği olmadığını düşünürdüm. Şimdi ise aklıma geldikçe özlüyorum. Ben güzel bir koku olduğunu düşünüyorum. Islak bir hissi var. Hoşuma gidiyor baharatlı limonsu yapısı. Güzel ve ideal bir maskülen.

Ayrıca bayanların çok ama çok sevdiği de aşikar. Evdeki bayanlar parfümlerimi incelerken bu parfümde oldukça fazla duraklıyorlar. Benden söylemesi.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

asdaa
Yorumun için teşekkür ederim.

Bayanlar çok seviyor okulda ki kızları saymazsak evdekilerde vaya duraksadı bu parfümde

Ayrıca bu parfümü denemeden önce mutlaka decantını edinmeye çalışın hem sizi bir süre idare edecek hemde deneme şansınız olacaktır.

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

Shams
Bu arada şişesinin kapağı mıknatıslı. Çok cazibeli kerata. böyle yana bükünce kapağı ittiriyo falan. aynı kuvvetler zıt kuvvetler hesabı..Aferin onlara güzel düşünmüşler :)
[...]

murrjm
neden bilmiyorum ama bu kokuya hayır diyemiyorum.Evet vasat evet chanel'e yakışmıyor evet öyle evet böyle ama bana kendimi iyi hissettiriyor o yüzden dolaptan eksik olmaz bu zıkkım :)

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

nime
murrjm yazdı
neden bilmiyorum ama bu kokuya hayır diyemiyorum.Evet vasat evet chanel'e yakışmıyor evet öyle evet böyle ama bana kendimi iyi hissettiriyor o yüzden dolaptan eksik olmaz bu zıkkım :)
Ya aslında nedene gerek yok sen mutlu oluyorsan gerisi yalan :) Bende bu parfümü sıkınca pozitif bir enerji oluyor ?  Mutlu edici bir yapısı var bence.  D&G  The one de keza
Emin İBRAİMOV

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Bak merak ettim şişesini şimdi

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Beni daha çok erkeksi hissetmeme neden oluyor. Emin Hocamın dediği gibi insan kendini hangi parfümle mutlu hissediyorsa onu kullanmalı markaymış şuymuş buymuş takılmamalı

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

Shams
Hani ne sıksam diye karar veremediğiniz anlar vardır ya.. On anların 4 mevsim jokeridir
[...]

Cevap olarak bu gönderi By nime
nime yazdı
Ya aslında nedene gerek yok sen mutlu oluyorsan gerisi yalan :) Bende bu parfümü sıkınca pozitif bir enerji oluyor ?  Mutlu edici bir yapısı var bence.  D&G  The one de keza
dimii yaa :) Aynen katılıyorum

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

Coskun Murat
Cevap olarak bu gönderi By nime
Üstad son durum nedir memnun musun hala? Tavsiye eder misin bir süre sonra sıkan parfümlerden değildir inşallah yarın bi kaza bela olmazsa almayı düşünüyorum?

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

asdaa
Şahsen ben seviyorum Çoşkun bey,

Eğer denemediyseniz 2.5 ml kaldı bende artık yarısını sizinle paylaşayım test etmeniz için yeterli bir miktar olur sanırım

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

murrjm
Ne oluyor yahu Sevil'in sitesine Chaneller yeni bir parfümmüş gibi yeniden eklenmiş ve fiyatlar artmış.Bleu ya 300 TL ne demektir bee !

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

Coskun Murat
150 ml. olanı eklemişler daha önce sitesinde yoktu mağazasında vardı ama, fiyatı bu civardaydı diye hatırlıyorum

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

murrjm
Coskun Murat yazdı
150 ml. olanı eklemişler daha önce sitesinde yoktu mağazasında vardı ama, fiyatı bu civardaydı diye hatırlıyorum
Aa evet dikkat etmemişim 150 ml ler gelmiş.İyi olmuş o zaman .Bende euro daki artıştan dolayı fiyatlar arttı sanmıştım.

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

courtesy
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Bleu de chaneli tek sevmeyen bayan benim sanırım:((( bir türlü ısınamadım, olmayınca olmuyor işte...

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

fsater
benim gözümde çok sıradan bir koku.Fiyat etiketini hiç hak etmiyor

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

rset_
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Mükemmel denemez ancak kesinlikle başarılı bir parfümdür. Eksik kalan yanı her zaman aynı tepkileri vermemesi diyebilirim. Bazen bayılarak duyduğunuz kokusu bir anda bayıcı da gelebilir. İltifat aldığınız bir anda kokusunu hiç duymuyor bile olabilirsiniz. İçindekilerin sadece oranı değiştirilerek re-formüle edilip unutulmaz bir parfüm olmasını dilerim.

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

WoodMan
Fiyatı çok yüksek ama güzel yazlık fresh bir koku.Davidoff Champion a benzetiyorum yarı fiyatına iyi bir alternatif olabilir.

Re: CHANEL- BLEU DE CHANEL

volkan
Evet bende davidoff champıon denediğim zaman chanel bleu benzetmiştim bencede andırıyolar birbirlerini.
1234