ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

Eminth
Parfüm Merakı Forumu'nda çekilişe konan parfümlerden forumumuz ve yöneticiler (admin) sorumlu değildir. Çekiliş şartları çekilişi yapanlar tarafından belirlenir. Çekilişi yapan tarafından aksi yazılmadıkça çekilişte kazanılan parfümler takasa ya da satışa konu olabilir. Bundan kaynaklanabilecek sorunları lütfen kendi aranızda (çekiliş yapan/kazanan) çözünüz. Yöneticiler bu gibi ihtilaflara karışmayacaklardır. Uygun bulunmayan konu veya mesajlar hiç bir bilgi verilmeden silinecektir.

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUN!

BÜLENT UZEL
Eminth yazdı
[...]
Emin Bey,
Benim için takas ya da satış problem olmaz.Kazanan kişinin kendi insiyatifindedir...

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUN!

Böylesi daha iyi olmuş. Takdir hakkı hediyeyi veren kişide olmuş

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUN!

felix
Coşmuş hediye başlıkları:)
Özellikle Bülent bey dağıtmış ortalığı :))

Maşallah Hayırlısı olsun,huzur olsun.

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUN!

BatuhanKLC
Hocam noktayı koymuşsunuz en doğrusu olmuş bu şekilde..

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

nephila
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
taktir yuce parfum meraki  uyelerinindir...
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

Umut Kurtoğlu
Hediyeler süper..Herkesin ellerine sağlık fakat muhakkak bir mesaj sınırı konmasından yanayım..Yani şöyle bir durum var herkes iyi niyetli olmuyor ne yazık ki(herkesi tenzih ederek konuşuyorum ne yazık ki örneklerini gördük) bu yüzden şimdi ben 10 tane hesap açsam ve mesaj sınırı olmayan tüm çekilişlere katılsam.Hediye çıktığında da dayımın,halamın adresine göndertsem kim bilir benim hediyeyi kazandığımı? Yani şimdi arkadaşlar diyecek ee nasıl mesaj yazacağız.500 mesajdan bahsetmiyorum ama bu kadar forumu okuyorsanız ve çekiliş vakti gelince gayet de yazıyorsanız bence diğer konularda da ilginizi çekecek bir şeyler muhakkak bulacaksınızdır..

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

RİYAFES
+1 Ayrıca çekilişi tamamlanan başlıkların arşive kaldırılmasını daha iyi olur bence

Umut Kurtoğlu yazdı
[...]

Forumda en fazla 50 kişiyiz(aktif yazar)zannediyordum en son yapılan çekilişe bir baktım 100 kişiymişiz:)

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

Snakker
Valla benim oğlum da üye... Gerçekten üye :-) Apayrı bir kişilik sonuçta, ama biz onun çekilşlere katılmamasının daha uygun olduğunu düşündük ve bu yönde karar aldık. Her türlü şaibe ihtimalini düşünmek ve minimuma indirmek gerekiyor. Daha önce de belirttiğim gibi, iyi niyetin karşılığı daima iyi niyet, jestin karşılığı, jest olmalı :-)

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Eminth

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

serif
Admin
Arkadaşlar hediye verecek bir insana şu kuralları yerine getir demek ne kadar doğru? Empati kurarak bunu düşünmenizi rica ederim.

Bu tartışmanın çıkmasına sebep olan arkadaşın (slmtsdmr)  satış-alım-takas ve çekiliş yapma hakkı yoktur.  Başlık açması durumunda silinecektir.

Bilginize.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

erdembaba
hayırlısı yav sıkıntı yok..bunlar küçük şeyler herkes forumu biliyor..boyle arkadaslarda cıkacak..iyi tarafından bakmak lazım..bu sebeple forumda oncu arkadaslara serıf hoca..matrai..umut hoca..mustafa hoca..emınth..mınty hepsıne tesekkur ederız..sayamadıklarımdan ozur dılıyorum..

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By serif

Re: ÇEKİLİŞ YAPMADAN/ÇEKİLİŞE KATILMADAN ÖNCE LÜTFEN OKUYUNUZ!

serif
cantona8 yazdı
serif yazdı
[...]

Sayin admin... vurgulamak istedigim sey guven idi... askeri nizam degil. Neden satis ve takas yetkisi diye bir sey varsa.... hediye yetkisi de olursa faydali olur. "Ilk mesajiyla tobacco vanille" hediye dagitan birisi ciksa... forumun guvenilirligine aldanip cekilise girenler olsa vsvsvsvsvsvsvsv uzatmak istemiyorum neyse :)
:)
Benimde birilerini savunduğum yok baştan söyleyeyim, yanlış anlaşılmasın.
Demek istediğim birisi bir hediye dağıtıyor. Burada maddi bir çıkar yok. Hediye, kazanan arkadaşa ulaştığında sahte ise zaten bunu forumda bildirir.
Satış ve takasta elbette güven olmak zorunda bir maddi kayıp söz konusu. Hediye ile bunları karıştırmamak gerektiğini düşünüyorum.
Olay dönüp dolaşıp satış başlıklarının kaldırılıp kaldırılmamasına geliyor. Pire için yorgan yakmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Kurallarda zaten gerekli açıklamalar mevcut. Sorumluluk alıcı ve satıcı arasında olduğu için forumu etkileyeceğini düşünmüyorum. Bu nedenle şahsi fikrim hediye başlığı için böyle bir kısıtlamanın doğru olmayacağı yönünde.
[...]

CNYT
Belli olmaz belki bizlerde ileriki zamanlarda böyle bir şey düşünebiliriz...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***