Byredo - Bal d'Afrique Split (kargolar gönderildi)

Byredo - Bal d'Afrique Split (kargolar gönderildi)

firestarter
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar strawberrynetten 600 tl 100 ml şişe olarak alındı ve haftasonu olması nedeniyle Pazartesi kargoya verilecek gibi görünüyor.
Strawberrynetten gümrük yasasından sonra ilk alışverişim olacağından çok net ulaşacak bilgisi veremiyorum maalesef.
Ürünü teslim aldıktan sonra ödemeleri de alıcam, oldu ki kargo sürecinde bir aksilik oldu split konusu iptal edilecektir.

Byredo Parfums - Bal d'Afrique           şişe #1

1. 50ml - Rezerve - Minty (şişesiyle) (ödendi/gönderildi)
2. 25ml - Rezerve - matrai (ödendi/gönderildi)
3. 15ml - Rezerve - CallMeObama (ödendi/gönderildi)
4.   5ml - Rezerve - ibrhm (ödendi/gönderildi)
5.   5ml - Rezerve - mryankee06 (ödendi/gönderildi)
___________________________ 100 ml'lik şişe dolmuştur.

Byredo Parfums - Bal d'Afrique           şişe #2

1. 30ml - Rezerve - firestarter (şişesiyle)
2. 15ml - Rezerve - Pagani (ödendi/gönderildi)
3. 10ml - Rezerve - fgok (ödendi/gönderildi)
4. 10ml - Rezerve - aydin21 (ödendi/gönderildi)
5. 10ml - Rezerve - eMRe (ödendi/gönderildi)
6. 10ml - Rezerve - TME (ödendi/gönderildi)
7. 10ml - Rezerve - Medea LoveGergedan (ödendi)
8.   5ml - Rezerve - Optuna (ödendi/gönderildi)
___________________________ 100 ml'lik şişe dolmuştur.

Fazla ml alan şişeyi de alır..
Ödeme Garanti Bankası eft-havale..
Kargo alıcıya aittir.. Yurtiçi kargoyla (paro indirimli) gönderilir..
forumda parfümle ilgili konu: http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Byredo-Turkiye-de-sat-l-yor-mu-td83118.html
parfüm hakkında daha fazla bilgi almak için: http://www.fragrantica.com/perfume/Byredo/Bal-d-Afrique-6458.html
parfümü satın aldığım yer: http://tr.strawberrynet.com/perfume/byredo/bal-d-afrique-eau-de-parfum-spray/139623/

______   güncelleme   ______

# strawberrynetten ürün alımından sonra sipariş onay maili(görüldüğü üzere kargo ücreti eklenmesin diye en ucuz ürünü de aldım, parfümün fiyatı etkilenmemiştir):

# strawberrynetten siparişimin kargo süreci ile ilgili bilgi istediğimde gönderdikleri cevap:
14.03.2015 tarihinde vermiş olduğunuz xxxxxx numaralı siparişiniz alınmış ve onaylanmıştır.

Siparişlerin teslim süresi normal şartlar altında sipariş tarihinden itibaren 7 -– 14 iş günüdür.

Şu anda siparişiniz Hong Kong depomuzdan gönderilmek üzere hazırlanmıştır.
Siparişiniz Hong Kong depomuzdan gönderildiğinde ayrı bir eposta ile bilgilendirileceksiniz.
Normal şartlar altında gönderim tarihinden itibaren yaklaşık 7 gün içerisinde paketiniz adresinize teslim edilir.
Yurt içi dağıtım PTT kanalıyla yapılmaktadır. Size gönderilen PTT takip numarasıyla PTT de takip ancak paketinizin PTT ye teslim edilmesinden sonra mümkündür.
Bu nedenle takip numaranızla paketinizi sorguladığınızda sonuç alamazsanız henüz paketiniz PTT ye teslim edilmemiş demektir.
# 2. şişede satın alınmıştır.
# strawberrynet'ten mail geldi, 13 ve 15.03.2015 de verdiğim siparişler, 18.03.2015'de hazırlanıp kargoya verilmiş ve İstanbul'a yola çıkmıştır.

# 28'inde PTT'ye ulaştı kargo

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

firestarter
Arkadaşlar akşama kadar foruma giremeyeceğim işlerim nedeniyle, katılmak isteyen arkadaşım yazsın konuya akşam gelip düzenlerim başlığı..

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

MauMau
15ml yazabilir misiniz, hocam.

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

ibrhm
5 de ben aliyim

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

aydin21
Cevap olarak bu gönderi By firestarter
10 ml alabilirim.

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

eMRe
yer kaldıysa bir 10 ml de ben almak istiyorum
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver
TME

[...]

İlk şişeyi kaçırdık gibi görünüyor :( ikinci bir şişe alınır diye gözüm konuda olacak
[...]

Konu başlığında split olursa katılacağını yazan ilk kişilerden biriyim, gözden kaçtı sanırım... Sağlık olsun.

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

firestarter
eMRe yazdı
İlk şişeyi kaçırdık gibi görünüyor :( ikinci bir şişe alınır diye gözüm konuda olacak
TME yazdı
Konu başlığında split olursa katılacağını yazan ilk kişilerden biriyim, gözden kaçtı sanırım... Sağlık olsun.
sizi de ekledim

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

firestarter
Arkadaşlar strawberrynetteki parfümlere uygulanan %10 indirim yarın akşam son bulacağından yarın yani 15.03.2015 Pazar saat 21:00'a kadar başlık aktif olucaktır..

splite katılmak isteyenlerin en az 10 ml almaları gerekmektedir..

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

Medea LoveGergedan
O zaman ikinci şişeden 10ml.'ye beni de yazabilirsiniz.
TME

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

TME
Cevap olarak bu gönderi By firestarter
Teşekkürler hocam.

Pulp yok mu pulp :)

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

eMRe
Çok teşekkürler Gökay hocam :)
[...]

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By firestarter

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By TME
TME yazdı
Teşekkürler hocam.

Pulp yok mu pulp :)
hocam Pulp buldum ama şu an için yurtdışından getirecek kimseyi bulamadım, Haziran gibi inşallah :)

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

Ustad
Pulp her ne kadar sevemediysem de ( çok tatli geldi bana ) nisan ayi icin getirebilirim.

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

julyus
Pulp'u ve diğer byredo ürünlerini 410 tl ye getirtebilirim isteyen olursa .
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By Ustad
Ustad yazdı
Pulp her ne kadar sevemediysem de ( çok tatli geldi bana ) nisan ayi icin getirebilirim.
tatlılığı beni rahatsız etmemişti silajı kalıcılığı da iyiydi 5ml'lik dekanttan kullandığım kadarıyla, bahar-yaz için güzel bir alternatif gibi geliyor bana..

Re: Byredo Parfums - Bal d'Afrique Split (ürün satın alındı - kargolanma aşamasında)

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By julyus
julyus yazdı
Pulp'u ve diğer byredo ürünlerini 410 tl ye getirtebilirim isteyen olursa .
talep olması halinde olabilir hocam kaynakta güvenilirse fişli faturalı..
123