By Kilian Good Girl Gone Bad

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

Minty

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

Baho
Su an Parfümu alamayacagim için bakkala tipitip almaya gidiyorum.:)

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

Minty

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli gayet güzel özetlemiş buna ek olarak performansın çok iyi oldugunu soyleyebilirim. Watsons tabiriyle ''happiness guaranteed'' bir urun gercekten.
Private Label - Ursa

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
ne güzel anlatmışsınız hatice hanım. teşekkürler :)
bu kilianların şişeleri bitiriyor beni..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

allure
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
benimde minty sayesinde tanıştığım ve tek kelime ile hayran kaldığım bir parfüm oldu. nasıl güzel bir çiçek buketi o öyle.

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

kartaliçe
Kokusu çok güzel kalıcılık performansta gayet iyi bileğime sıktığım gün sürekli koklama isteği duyuyorum çok  teşekkürler Aysucum:)

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

ordistan
Tatlımsılık var mı bu parfümde? Nefret ederim tatlı kokulardan.. Ben bu parfümün sabunsu beyaz çiçek kokusu olduğunu hayal ediyorum, gerçekten öyle mi?

Re: By Kilian Good Girl Gone Bad

CNYT
Bu parfümün Extreme olanıda çıktı. -> By Kilian Good Girl Gone Bad Extreme <-

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***