Bvlgari Pour Homme

omerfaruktuna
Bilmiyorum evinde ya da yakınında pikap'ı olan var mıdır. Eğer böyle bir imkanınız varsa sevdiğiniz bir plağı takıp sesi "çok ama çok kısık" seviyeye getirmenizi, daha sonra da kulağınızı iyice pikapın iğnesine yaklaştırmanızı tavsiye ediyorum. Uzaktan cızırtı gibi gelen o sesin aslında en sevdiğiniz müziğe ait sesler olduğunu görüp hayretler içinde kalabilirsiniz (Bunu mutlaka deneyin bu arada).

Biraz dolambaçlı bir anlatım oldu belki ama işte benim Bvlgari Pour Homme tecrübem aynen bu şekilde. Şu ana kadar kullandığım/denediğim kokular içinde muhtemelen ilk üçte yer alacaktır (koku güzelliği açısından). Fakat, 1 saat içinde öylesine tene yakın kalıyor ki, kokuyu alabilmek için burnum bileğimde dolaşıyorum tabiri caizse.
Bir insanın önce sesini, sonra yüzünü, en son giysisini unutursunuz. Kokusunu ise aradan ne kadar süre geçerse geçsin unutmazsınız.

Re: Bvlgari Pour Homme

rasitsalar
Pour Homme'un birebir kokusunda çok daha kalıcısını yapsınlar, gönül rahatlığıyla 2 ve hatta 3 katı öder, satın alırım. Hakikaten öyle güzel, hafif ve klas bir parfüm ki kullandıkça, kullanasınız geliyor. En son 100ml'ini 1,5 ayda bitirdim.
"I felt something so intense, I could only express it in a perfume."

Jacques Guerlain

Re: Bvlgari Pour Homme

matrai
Designer tayfası içerisinde koku güzelliği olarak ilk sırayı alabilecek kadar güzel kokusu var benim gözümde. Ama kalıcılık ve farkedilirliktede en sonlardan ilk sıraya yerleşir bu kadar güzel bir kokunun tabiri caizse kokmaması çok ama çok büyük bir kayıp parfüm dünyası için. Eğer kalıcılık ve farkedilirlik yeterli seveyede olsa bir çok kişinin imza kokusu olacağına bahse girerim

Re: Bvlgari Pour Homme

cmoarnveuts
ben bu parfüm tam bir aura parfümü olduğunu düşünüyorum. kimseyi yayılımı ile rahatsız etmez, size yaklaşan kişilere kendini gösterir. hafif bir yapısı var.

aslına bakarsanız kalıcılığı da çok kötü değil, sadece hafifliğinden biraz öyleymiş gibi zannedilebiliyor kullanıcısı tarafından bile. ama ortalama bir yerlerde kalıcılığı, hele de giysi üzerinde ise daha da uzun.

koku ise gerçekten çok hoş, kibar, beyefendi kokusu..

Re: Bvlgari Pour Homme

Lagerfeld
Extreme versiyonunu nasıl buluyorsunuz?
Bana fazla citrus ağırlıklı geldi. O elegant havayı yakaladım fakat Pour Homme'daki kadar etkilemedi beni. Kalıcılık sanki bi' tık ileride o açıdan memnun etti. Siz neler düşünüyorsunuz hocam?

Re: Bvlgari Pour Homme

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By omerfaruktuna

Re: Bvlgari Pour Homme

єяяσя.
Aynen.
Bvlgari nin özellikle ama.
Denediğim kokularını hakikaten beğendim.Güzel kokular ama yarım saatlik ömürleri var.
Şaka mı bu?

Re: Bvlgari Pour Homme

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
[...]

tunakem79
Belki koksaydı sevebilirdim :) şaka bir yana ilk sıkıldığındaki hali ile kalsa dahi razıyım ama ne yazıkki çok çabuk geçiyor :(
Asil insanların basit sevgisiyle yaşamaktansa! Basit insanlaın Asil sevgisiyle yaşamayı yeğlerim...

Re: Bvlgari Pour Homme

esclapez
bu parfumu sık sık tazelemek lazım

Re: Bvlgari Pour Homme

baykalbul
Bu konu güncellendi de .
evet parfüm zevkleri değişebilir, saygı duyuyorum. bu koku o kadarda hoşuma gitmedi .. kendisiyle ykm de tanıştık. görevli arkadaş oldukça üzerime sıktı maşallah, teşekkür ediyorum :)  . az sıksalarda canları sağolsun canım :D

ilk başlarda koku bağırıyor sonra inişe geçiyor . çay koku notası mıdır nedir ona pek ısınamadım belki diğer kokular yüzünden. sanırım bvlgari pour homme u sevenler çay tiryakisi olabilir :)  belki

koku saatler sonrasında sentetikliğini gösterdi . belki ilk başlarda anlayamazsanızda, sonra o sentetik koku kendini bırakmıyor mu, bilen bilir . işte sentetik kokuyor parfüm, hele sonda anlaşılıyor ama o kadarda buram buram sentetik değil ama genede çok kokuyor diyeyim. sentetiklik, sentetik misk notasından olabilir ama o kadarda misk kokmuyordu belki başka notalarda sentetiktir.

başka bir koku notası, bu sonda kokan sentetik koku, olamaz gibime geliyor.

koku o kadar ilgimi çekmedi . şöyle ara sıra kokluyorum ama değişim ne, hoşuma gidecek mi acaba diye .. o kadar da etkilemedi beni, kokuyu alacak kadar diyeyim .

fresh ve miskli bir koku yapmaya çalışmışlar ama bende sınıfta kaldı . iyiki kör alış yapmamışım

misk konusu açtığımda, yazarım inşllh ayrıntıları, misk hakkında. burada şunu söyleyeyim, iyi bir musk pure oil deneyin derim ( musk pure, deer musk pure. yoğun misk, misk geyiği kese tozunun yağ veya alkolle maksimumda beklemesi ile oluşan misk yağı veya misk tentürü) veya attar deer musk ( seyreltik geyik miski ) , ( essential yağının ayrıntılarını araştırıyorum ama şimdiki bilgim misk essential yağı yok sadece misk granülü, misk tozu falan, essential yağda tentür olmuş olabilir. alkol ve sabit yağ (uçucu olmayan yağ mesela jajobo veya donmayan hindistan cevizi yağı)

misk koku notası kokladığınızda, koku neymiş anlayın derim tabi sevmeyeni çıkabiliyor. balina amber yağıda güzel bir koku benim için . hacı yağı muamelesi görebilirsiniz ( birde bu hacı yağlarının sentetikleri var ki, kimi kimyasal zehir diye havalanlarında falan yakalanabilirsiniz , gülen mi ağlan mı :D  .. ek bir şişede seyreltmek veya az miktarlarda saça falan sürüp üzerine biraz su eklemek iyi olabilir .. neyse konusunda detaylı yazarım inşallah .

'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Bvlgari Pour Homme

nephila
parfum merakının ılk basladıgı zamanlarda sadece yorumlara aldanıp almıştım ilk kokukalrımdandır hala 40 ml kadar duruyor. mızu vr-eya mısperadan almıstım sanıırm ama farkedılırlık az olsada kalıcılıgı oldukca yuksek bende bazı gomlekleımda gunlerce kalıyor kokusu ılk 1 saatde gayet farkedılır.
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Bvlgari Pour Homme

baykalbul
nephila yazdı
[...]
geçmiş olsun . evet kimi zaman yorumlar aldatabiliyor . bu forumu, parfummeraki.com mesela önerebilirim . basenotes.net fragrantica.com gibi yabancı sitelerde var .

fragrantica.com da bile yorumlarda fanlık olabiliyor. belki o firmanın çalışanı ve aileleri olabilir düşüncesindeyim . yada moda akıma uymuş gençler, diğer kokuları pek bilmiyorlar falan . fanlar daha çoğunlukta olabilir .. yada o kokuda kimi notaları çok seviyorlar , ee her kişinin zevki farklı olabiliyor ..

1 saat kalıcılık bence yeterli değil . tende 6 saat olmalı derim ki pek çok koku tende 6 saatten fazla bağırmasa da elbise üzerinde rekora koşabiliyor :)
[...]

baykalbul yazdı
nephila yazdı
[...]

yanı kalıcılıgı ıyı bence cogu kokumdan. sadece farkedılırlıgı 1 saaten sonra sonuyor. mesela bazı gonleklerde falan 12-24 saat kalıcılıgı var bendekı kokumun. yanı pışman değilim. hoş,farklı bir koku. yanlıs anlasılmasın kokumu cok sevıyoeum ama farkedılırlık ıste okadar sıkıntı)
[...]

ozetci
Yeni versiyonlar biraz sentetik kokuyor ben alışamadım. Eski versiyon ise gayet hoş ve daha kalıcı geldi bana.

Re: Bvlgari Pour Homme

Yunus Emre Kul
Cevap olarak bu gönderi By rasitsalar
Arkadaşlar koku olayı çok kişiseldir. Biri için muhteşem olan koku başkası için çok sıradan kabul edilebilir.
Buna saygı duymak lazım. Çok pahalı kokular denedim ama asla kullanmayacağım kadar kötü bulmuşumdur.
Bvlgari pour homme a gelince. Yumuşak, rahatlatan çay ve misk kokusu bana göre ön planda. Kalıcılıkta ise muhteşem. İki üç gün önce gömleğime iki fıs sıktığım halde şu anda bana ara ara hissetrip beni rahatlatıyor ve mutlu ediyor.
emrekulyunus@gmail.com