Bvlgari Man In Black - Bvlgari

murrjm

Rom ve baharatlar ile açılıp , deri iris ve sümbülteber ile devam eden kokunun alt notlarında ise tatlılık barındıracağının habercisi olan tonka fasulyesi, benzoin ve odusunsu notolar mevcutmuş :) Notalar ilgimi çekti.
EDP konsantrasyonunda bir kokuymuş.Merak ettim

http://www.fragrantica.com/perfume/Bvlgari/Bvlgari-Man-In-Black-26358.html

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

rapid
selefi gibi yanık lastik kokusuna sahipse mükemmel olur :)
NA

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

NA
Black'in değil Bulgari Man'in devamı gibi görünüyor şişe itibariyle. Ama kokuları alakasız olacaktır eminim... Paco Rabanne'ın piyasa kokulardaki önlenemeyen başarsına bir cevap gibi geldi bana :) Şişe tasarımı, renkler, isim o kafalarda tam. Gelsin görelim...

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

giyotinberq
Paco Rabanne XS, Black XS, Invictus ve çok çok az kalmış One Million kullandım. 1 2 saat önce parfüm test şeridiyle havaalanından geldi koku. Onlar gibi değil :)
Kendi tenime sıkmadığım için bir şey diyemiyorum ama benim hoşuma gitti. Bvlgari Man ve Black kullanalı çok olduğu için şu an açıkcası hangisine daha dönük hatırlayamadım. Ama benim hatırladığım kadarıyla hangi serinin devamıysa kesinlikle 1 tık daha üstte. 5 6 gün sonra büyük ihtimalle almış olacağım Lidge'le beraber. O zaman daha ayrıntılı yazarım.
brktyr600@gmail.com

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

Umut
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Umarım fark edilirlik problemi olmaz.

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

eMRe
Emin olun farkedilirlik gibi bir sikintisi yok,deneyin anlayacaksiniz ne demek istedigimi!
Acilis cok keskin rom ile basliyor oyle ki rahatsiz edici bile denebilir-tatli kokulari seven kiz arkadasim bile begenemedi bu kismi-
Daha sonra sumbulteber ve deri belirmeye basliyor ama feminenlik yok bana kalirsa sadece fazlaca tatli,nasil desem one million ya da black xs ayarinda ama onlar kadar sentetik degil.
Alt notalar cok konforlu ve bence en basarili yeri.deri ve baharatlar var.eve donene kadar bir parfume benzettim ve az once buldum:fan di fendi homme a benziyor alt notalar birazcik da eau de baux..
ozetle piyasaya oynayan soguk kis gunleri icin ideal olabilecek asiri yapiskan ve farkedilir bir gourmand koku bu.tenimde 10 saattir kokuyor!koku guzelligi olarak da orijinal olmasa da paco rabanne in kokulari yerine bunu kullanin derim
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

enkAz
Balçova Boyner de denedim.Emin olun vasat bir parfüm deil.Fazla bir beklentim yoktu ama kokuyu sıkınca çok etkilendim.Gerçekten çok hoş bir parfüm olmuş.Kot Tshirt kaldırmaz bir koku.Bana baştan sona deri ve misk mi desem amber mi bilmiyorum bir nota ama ağırlık deri.Hoş, burun yormayan hafif bir koku olmuş.Gayet başarılı.Kalıcılık çok iyi.Öğlen sıktım gece eve geldim hala kokuyo tabi hafif hafif.Zaman geçtikçe tatlılaşıyo koku.

2 Hafta önce İstanbula gitmiştim Beymen Harvey ve La Deesse de onlarca kokuyu denedim.O kadar çok koku denediğim için hangisi neydi pek aklımda kalmadı ama Amouage dı heralde bazı markalar baskın arap esintili misk amber deri kokuları vardı bana onları anımsattı.One millione dan öte hafif oryantal deri kokusu bence.One million çok bayık tatlı.Bvlgari tam ayarında sonlara doğru tatlılanıyor.Kış için resmi giyim veya özel günler için biçilmiş kaftan bence.Günlük olarak gitmez.Ben alınacalar listeme aldım ilk kez bir Bvlgari....
Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

murrjm
Bugün Tekin Acar'ın önünden geçerken görevli kızlar insanlara sıkmak için yarışıyorlardı.Bu kadar reklam kampanyası bana itici geliyor

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

eMRe
Söz konusu reklam ise tom ford'un afişleri yeter
[...]

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Murrjm ben denedim yurt dışında, hatta vial elde etmiştim. Koku bvlgari'ye göre oldukça başarılı!

Gerçi erkek versiyonlarında edp'yi sanırım bvlgari ilk defa çıkardı. Yanlışım olabilir tabi.

Dün baktım bulamadım, bir arkadaşa gönderdim galiba, bulursam angaraya geldiğimde veririm.

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

murrjm
Mehmet yazdı
[...]

Tesekkur ederim Mehmet. Bulgari'ye gore basarili oldugu yorumlarini bende okudum. Guerlain Ideal ile ayni zamanda ciktilar bu kis kapisacaklar sanirim.

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

fsater
Tatlı bir baharat kokusu,kimseyi kendine aşık etmez,beğenmeyenide çıkmaz

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

enkAz
Kararımı verdim.
Son zamanlarda denediğim bütün kokulardan daha güzel olduğunu düşünüyorum.
Dior Homme Parfum
Guerlain L'Homme Ideal
Roberto Cavalli Gold EDP
Issey Miyake nuit d'ıssey

Hiçbirisini Bvlgari Men in Black kadar sevemedim.
Hatta bugün Balçova da Sevil açılmış daha doğrusu önceden açılmış ben bugün gittim.Tom Ford Private serinin baya bi elemanını getirmişler.Tam sayılarını bilmiyorum ama orda saydım 14 tane vardı galiba.Neyse girdim "beni rahat bırakın dedim bakıncam"
Açıp sıkmadan spreylerinden ve kapaklarından kokladım.Harvey de beğendiğim Cafe Rose ve London hariç hiçbirini beğenmedim.Zaten o adamın Siyah Orkide dışındaki kokularını tahammül edilemez buluyorum.
Neyse diyceğim o ki benim için kazanan Bvlgari Men in Black oldu.Yukardaki hiç bir parfüm Dior ve Guerlain bile hoşuma gitmedi.
[...]

blerox
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
yanlışım varsa düzeltin ama bende tuscan leather'e benzediği izlenimi oluşturdu bu koku. ondan daha tatlı ve daha tek düze ilerliyor koku..

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

Fender
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Bugün siparişim geldi. Çok büyük beklenti içine girmemiştim.İyi ki girmemişim. Man in Black çok tek düze bir parfüm gibi geldi. Bana sonu dior homme intense'deki tatlılığı hatırlattı. Çok özel bir yanı yok kesinlikle. Ama genel beğeniye oldukça uygun bir yapısı var. Satmak yerine arada sırada kullanabilirim sırf şişesi için. Koleksiyonuma katmak istediğim bir şişesi var gayet şık.

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

protectedsugar
Benin çok hoşuma gitti; kalıcılığı müthiş...başlangıcı ve orta kısımlar bana Bentley'nin Intensi'ni...bitiş evrelse Costume National pour Homme'u hatırlattı...bence Bulgari'nin son zamanlarda en iyi çıkardığı erkek parfümü...bir de EDP olduğu için fiyatını hak ediyor..MissPera'da 199.00 TL'ye satılıyor..Sephora'dan almayın 300 TL'den güya 240 indirmişler...

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

Lagerfeld
Evet kalıcılık oldukça tatmin ediyor. Bvlgari bu atağıyla 12'den vurdu. Deneme amaçlı bileğime sıkmıştım. Bilekten gömleğe, gömlekten kazağa yardırmış. Sıcak bi' parfüm. Etkileyici kokuyor kesinlikle. 60 ml edineceğim.

Re: Bvlgari Man In Black - Bvlgari

eMRe
Ben de almak için yılbaşını bekleyenlerdenim
[...]

*HOCA*
Aha da merak ettim, gidip sıkacağım bir yerlerde...
123