Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
Klasik Bodyden daha yoğun, daha fark edilir bir parfüm. Sevgili Kartaliçe'nin tavsiyesiyle sırf bu parfümü denemek üzere bugün parfümeriye gittim. Önce klasiğini sıktım, her zamanki gibi son derece belirsiz, silik geldi. Sonra Body İntense olanı denedim. Kokusu hakikaten çok güzeldi. O silik koku belirginleşmiş, girdiğiniz ortamlarda havayı değiştirecek hale gelmiş. İlk sıktığınızda fazlasıyla ağır gelmesine bakmayın. Biraz zaman geçmesini bekleyin ve kokunun nasıl yumuşayıp güzelleştiğine şahit olun. İçeriğine baktığımızda en yoğun notanın kaşmir ağacı olduğunu görüyoruz. Kaşmir ağacı notası benim çok çok sevdiğim Alien Essence Absolue parfümde de yoğun olarak bulunuyor. İçinde ikinci bir odunsu nota olan sandal ağacı, vanilya ve kehribar, biraz da şeftali bulunuyor. Elimde çokça parfümüm olsa bile muhakkak yılbaşı indirimi zamanında bu parfümden bir 50ml. edineceğim. Belki aklıma eser, 100 ml. bile alabilirim. Ama inşallah alacağım kesin. Çok sevdim çünkü. Kalıcılığı için yorum yapacak olursam, parfümü bu sabah 10:30 civarında denedim ve şu anda saat 14:00'e gelirken bileğimden buram buram kokusu geliyor. Kalıcı bir parfüme benziyor. Hediye edebileceğiniz, riski olmayan ve gerçekten çok güzel bir koku.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

kartaliçe
Çok güzel yorumlamışsın canım kaşmir bu parfümde en yoğun hissedilen nota bencede.en fazla 85 ml üretiliyor bendekide 85 ml.şimdiden hayırlı olsun

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
Çok teşekkür ederim canım. Üretim milimine bakamadım o nefis kokusundan ayrılıp.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

XXX-2

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
Serko Bey, kör alışa uygun bir kokudur. Riski yoktur. Oldukça da kalıcıdır. Parfümü alacağınız kişi güllü-odunsu kokuları seviyorsa bu parfüme bayılacaktır. Parfümün silajı gayet iyi. Yani başka insanlar kokusunu çok rahat alabilirler. Çok ağır migren hastalarına tavsiye etmem ama. Yoğun bir koku sayılır çünkü. Bu parfüm yılbaşı indiriminde Jimmy Choo ile (yeni Zen parfümüm hediye gelecek, teşekkür ederim abla ) almakta kararsız kaldığım kokudur. Ancak ikisinden birini muhakkak alacağım. Size de tavsiye ediyorum.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

XXX-2

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
Yanıt verdim. Hediyenizi iyi günlerde, mutlulukla kullanması dileklerimle...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

XXX-2

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
Bir şey değil...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By elle61
intense olanı bilmem ama normal body olanını eşim kullanıyor. benim için son derece sıradan, eşimin hoşlandığı ama bi şişe daha almayacağı bi koku. kuzenim ve baldızımda kullanıyor ve bayılıyolar. hatta baldızımın çalıştığı işyerindeki arkadaşlarıda bayıldılar hepsi aldılar falan. bana sentetik bi gül kokusu gibi geliyor başka da bi numarası yok. kalıcılık da kötü farkedilirlik de.
 Jimmy choo için de çok olumlu şeyler söyleyemiycem. açılışı meyveli şekerli sonrasında çikolatalı paçuli. kışın gideri var ama sürekli kullanımda sıkıcı bi koku kesinlikle. kalıcılık ve farkedilirlik oldukça iyi.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By elle61
İnce uzun ve yukarıya doğru kahverengileşen şişe mi bu ?

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
*HOCA* yazdı
İnce uzun ve yukarıya doğru kahverengileşen şişe mi bu ?
Hayır, şişe tek renkte. Rengi karamelimsi.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Bugün aldığım süper koku. Pazartesi resmini yayımlayacağım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

ANDY DUFRESNE
eşime almıştım..murjim in gazına gelip..baldızım da çok beğendi.hatta enişte banada ayarlayalım bu kokudan dedi...bence güzel bir kışlık..yaza gitmez ama..

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
Kullandıkça çok çok daha sevdiğim, sanırım vazgeçilmezlerimden olacak nefis koku. Zen, Alien Essence Absolue ve Addict'ten sonra bittikçe alacağım 4. parfümüm budur. O kaşmir notası var ya, o nasıl bir hava vermiş parfüme, gülle nasıl da uyumlu olmuş... Tek kelimeyle nefis kokuyor bu parfüm. Çok da kalıcı.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

courtesy
Sevgili Elle al benden de o kadar. Kullandıkça o kadifemsi hisse daha çok bağlandım. Aynen benim de yenileyeceğim kokularımdan. Geri dönüşü de inanılmaz. Kalıcılık farkedilirlik son derece tatminkar...güle güle kullanalım...sevgilerimle..

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

kartaliçe
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Sana tavsiye ederken bu kadar beğeneceğini düşünmemiştim valla canım vanilyalı kokuları sevdiğini bildiğim için. çok sevindim beğenerek kullanmana hepimiz güle güle fıslatalım :)

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
Cevap olarak bu gönderi By courtesy
Sevgili Courtesy, aynı fikirleri paylaşmak ne güzel. Tüm parfümlerimizi sağlıkla ve mutlulukla kullanalım. Kartaliçe, canım ben de kokuyu ilk alırken oldukça beğendim ama bu kadar aşığı olacağımı bilememiştim. Kullandıkça, çok güzel iltifatlar aldıkça parfüm ailemin daimi üyesi olması gerektiğini anladım Body İntense'nin. Ben ki, İngiliz koku yapamaz derdim. Öylesine ön yargılıydım. Daha önceleri birkaç kez kokularını deneyip de ciddiye bile almadığım Burberry ilk defa kalbimi tam ortasından vurdu. Senin dediğin gibi, ben vanilya ağırlıklı parfümleri çok severim. Ama farkındaysan çok yoğun olmasa da bunda da vanilya var. Kaşmir ağacıyla muhteşem bir dansı var vanilyanın. Kısacası mükemmel bir parfüm Body İntense.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

allure
Cevap olarak bu gönderi By elle61
elle61, son n11 indirimden yararlanayım diye sırf sizin yorumlarınızla denemeden aldım bugün bu kokuyu. sizin gibi bende burberry kokularından pek hoşlanmam. son olarak my burberry bence bir facia mesela. ama size güvenim sonsuz. heyecanla bekliyorum

Re: Burberry BODY İNTENSE Parfüm

elle61
allure yazdı
[...]
Sevgili Allure, çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için. My Burberry benim için de tam bir facia, malzeme israfı. Klasik Body son derece kişiliksiz ve basitken, bu kokudaki vanilya, kaşmir ağacı ve pudramsılık gerçekten muhteşem. Koku oldukça da kalıcı bir oku. Çevreden gelen tepkiler de gayet iyi, kadın olsun erkek olsun arkadaşlarım çok beğendi. Ve bu kokuyla bir şey daha öğrendim: kaşmir ağacı olan parfümler muhteşem oluyor. İçeriğinde kaşmir ağacı ve vanilya olan kokular diğerlerinden 1-0 önde benim için. O derece seviyorum.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.
12