Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

Kilitli 973 mesajlar Seçenekler

Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

Lagerfeld
Hadi bunu da ben açayım. :) Diğeri 50. sayfaya ulaşmış. Amerikan başkanı dahil herkesi devreye sokun öteki başlık kilitlensin.
Nasıl kafam güzel. Bi' elimde Baileys, üstüm başım Tobacco Vanille mutluluk koklansın. Herkese mutlu yıllarrrrrrr......

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

şerif23
o halde 2015 e lumiere ile girelim.

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
[...]
Yok artık, baileys ve tv tam benim favorilerim. Tebrikler !

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

ainos
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Bende yeni yıla tobacco ile girdim mutlu yıllar herkese...

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

elle61
[...]

Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

elle61
Herkesin yeni yılı kutlu olsun.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

İSKeNDeR

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

byefendy
dior ambre nuit ile hoşgeldin 2015

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

korro25
o zaman bir ambre nuit de benden gelsin! :)
guzel bir yil olsun, Allah herkesin gonlune gore versin.
Tabii ki Kouros!

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

alfie
Herkesin yeni yılını kutlar sağlıklı mutlu nice seneler dilerim. Yeni yılın ilk gününe Tom Ford Tobacco Vanille kullanarak giriş yaptım. Hayırlara vesile olsun.

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

enkAz
Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

volkan
Cevap olarak bu gönderi By alfie
pure havane ile başladık

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

rapid
2014'ün son 2015'in ilk parfümü derby'ydi...güne noir de noir ile başladık

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

İSKeNDeR
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mehmet yazdı
Yok artık, baileys ve tv tam benim favorilerim. Tebrikler !

 Ayrılmaz ikili sıfatına çok yakışıyorlar zaten.

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

serdar73
lidge ile başlangıç

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

julyus
Pure havane, dior intense karışımı,bu karışım bir harika dostumm :)
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Bugün hangi parfümü kullandım? (Ocak 2015)

malibulife
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
hermes nil
1234 ... 49