Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

Kilitli 912 mesajlar Seçenekler

Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

camorr
Diğer başlığın bir ayağı çukura girdi. Buradan devam edebiliriz.

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

dewnew

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

єяяσя.
Hmm başlık açılmadı sandım yeni açtım bende.
Burdan devam öyleyse

************************
Şanel No Beş

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

BaddestMan
Reminiscence Noir denemesi,açılışı okaliptüs egemenliğinde ve çok keskin geldi bana,rahatsız edici bi keskinliği var bence ve base notalarda tütsü devreye girinceye kadar sürüyo,pek sevemedim.

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

MauMau
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
MFK APOM

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

Anofta
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
Franck Boclet Tobacco

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

Eternal77
Tanrıkut Başbuğ Gazi Mustafa Kemal Atatürk... Sen benim için hiç ölmedin !!! Son nefesime kadar senin mirasını koruyacağım... Yerin Uçmağ olsun.... Bugün parfüm yok....
ATAM IZINDEYIZ. ..

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

B.taylan
Eternal77 yazdı
Tanrıkut Başbuğ Gazi Mustafa Kemal Atatürk... Sen benim için hiç ölmedin !!! Son nefesime kadar senin mirasını koruyacağım... Yerin Uçmağ olsun.... Bugün parfüm yok....

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

Medea LoveGergedan
Yoğunluk arasında bir iki fıs Ormonde Jayne Black Gold sıktım. Birçok nüans var da özellikle sandal çok dikkatimi çekti. Uyduruk yapay odunsulardan o kadar bezmişim ki çok meraklısı olmadığım halde buradaki kaliteli sandal kullanımı çok hoşuma gitti. Çiçeklerle pek aram yok ama buradaki karanfil-gül arası çiçeksilik de bana itici gelmedi. Genel olarak elegant, şık ve yumuşak bir yapısı var parfümün. Genel beğeniye de gayet uygun bence. Kalıcılığı uzun oldu ama yumuşak yapısına paralel, ortalama bir farkedilirlik hissettim. Tabi çok da dikkat edemedim gelişimine, detaylarına falan. Daha detaylı kullanmak lazım.

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

CNYT
Güne Salvatore Ferragamo Pour Homme ile başlamak bazen güzel olabiliyor...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
BaddestMan yazdı
Reminiscence Noir denemesi,açılışı okaliptüs egemenliğinde ve çok keskin geldi bana,rahatsız edici bi keskinliği var bence ve base notalarda tütsü devreye girinceye kadar sürüyo,pek sevemedim.
Bir iki kere kullanınca alışıyor burun hocam:)

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

Umut Kurtoğlu
Tf Oud Wood

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

radmurat
Bugün   Pozzo di Borgo 19 Mai 1957 testine  başladım, iki fıs ile güne başladım. Üst notaları sevdim, sanırım kullanabileceğim  bir koku.

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

KARMAŞA
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
dewnew yazdı

Gündüz Michael Kors Michael, akşam Agent Provocateur L'Agent

Dewnew hanım,lagent in performansını nasıl buluyorsunuz?Düşüncenizi merak ettim,sevgiler

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

Libra
Bugün iris poudre sıktım.Hem iris poudre,hem lipstick rose öyle asil kokular ki...Bayıldım ikisine de...

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

RİYAFES
Cevap olarak bu gönderi By KARMAŞA
Ormonde Jayne Montabaco

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

B.taylan
Chanel coromandel eve gidince seni çöpe atıcam

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

jatne
Ormonde man

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

zett
Cevap olarak bu gönderi By B.taylan
B.taylan yazdı
Chanel coromandel eve gidince seni çöpe atıcam
Aman hocam ziyan etme! Değerlendirelim

Re: Bugün hangi parfüm kullandım? ( Kasım )

B.taylan
zett yazdı
B.taylan yazdı
Chanel coromandel eve gidince seni çöpe atıcam
Aman hocam ziyan etme! Değerlendirelim
Adresini ver gönderiyim hocam
1234 ... 46