Atam İzindeyiz!..

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
cantona8 yazdı
Medea LoveGergedan yazdı
cantona8 yazdı
Medea LoveGergedan yazdı
Ortigia Sicilia - Ambra Nera... Agresiflik barındırmayan, Akdenizli, hafif pudralı ve sabunsu, hafif tatlı, yumuşak reçinemsi amber. Yazın kullanmaya uygun.
Mete abi bi akşam çaya geleyim mi
Bence yatıya gel, biriken parfümleri ağız tadıyla gözden geçirmek için çaya gelmek yetmeyebilir
semaverimle geleyim öyleyse
Semaveri boşver, benim evde zaten neredeyse 24 saat çay mevcut... Yanına tadımlık parfüm al :)

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Medea LoveGergedan
Bu arada bugün Montecristo hakkında bilgi vereyim diye öğlen onu kullanmıştım. Akşam da Altuğ'un splitini görünce sağlıklı talep yazdırabilmek için acilen Slumberhouse Kiste ve Ore'yi kullandım. Denediğim Slumberhouse parfümleri, Jeke dışında, pek büyük bir değişim göstermeden müthiş bir ana akor etrafında onu süsleyen nüanslardan oluşuyor. Norne de öyleydi. Pek alıştığımız parfüm piramiti olmuyor ortada, lineer bir yapı söz konusu ama herhalde denediğim en iyi lineer parfümler. Kiste bana uymadı, çok kaliteli meyveli poşet çay hissi yarattı bende ve fazla tatlı geldi ama ölçülü tatlılığıyla Ore nefis bir kuru kakao tozu ve odunsu harman.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

camorr
Medea LoveGergedan yazdı
[...]
Mete hocam Jeke yorumu alabilir miyizı?

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
eMRe yazdı
Uzuunca bir süredir forumdan uzak kaldım zira askerdeyim :) yaklaşık 5 ay boyunca parfüm kullanamayacak olmak üzüyor beni ama sağlık olsun öncelik vatan borcu 👍

eMre Bey hayırlı tezkereler.
Ben askerde iken bi kısa dönem arkadaş vardı.O zamanlar tabi ben orjinali bırak açık parfüm bile kullanmazdım.
Hayatımda parfüm yoktu yani.
Bu çocuk bi koku sıkardı artık ne ise hala o kokuya denk gelmedim bütün koğuş, geçtiği heryeri kokuturdu.
Aklımda hep öyle yer etti.
Ben komuta katında görev yapardım,
bir de kadın binbaşımız vardı. Allahhh bir geçerdi koridordan heryer buram buram, kokusu da çok güzeldi.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By camorr
camorr yazdı
Medea LoveGergedan yazdı
[...]
Jeke hakkında daha önce bir şeyler yazmıştım. Aşağıya kopyalıyorum:

Son bir iki gündür, ısınan havalara rağmen Slumberhouse – Jeke ile iyi anlaştık… Atların ahırlarında yatak olarak kullanılan taze talaşların, çuvallardan zemine döküldüğü anda etrafı kaplayan yoğun, reçineli aromatik odunsuluğa bolca duman ve biraz da yağlı ve likörümsü bir tatlılık eklenince, Jeke’nin ilk bölümündeki ağdalı, yoğun ve güçlü koku ortaya çıkıyor. Daha sonra, başlangıca oranla biraz sakinleşse de kendini hep hissettiren reçineli dumansılığa, abimin büyük bir kül tablasına dizdiği kullanılmış pipoların yanından geçerken aldığım kokuya benzeyen kuru, kirli, tozlu, karanlık bir tütün ve hafif tatlı/keskin bir baharatlılık ekleniyor. Karanfil biraz daha belirgin ve sanki o bile dumanlı. Tütün pek tercihim olan tarzda değil ama tenimde çok öne çıkmadığı için olumsuz bir etki de yaratmıyor bende. Orta notaların bitimine doğru, dumanın azaldığı kısımda burnuma gelen kokuyu, saman kağıda basılmış eski bir kitaba benzetiyorum. Dozu iyi ayarlanmış sınırlı bir tatlılık her daim mevcut. Zengin ve dengesi başarılı orta notalar oldukça uzun sürüyor. Sonlarda ise, bir meşe fıçı kokusuna kadifemsi bir vanilyalı amber eşlik ediyor. Geçişler, ağır aheste ve yumuşak bir şekilde gerçekleşiyor. Baştan sona hiç yapaylık hissedilmiyor. Kalıcılık oldukça iyi, 1 günü geçiyor. Başlarda yayılım yüksek ama genelinde fazla bağırmadan kendini ince ince sürekli hissettiren bir parfüm. Bir iki noktasında ufak tefek tereddütler yaşasam da bütününde bayağı sevdiğim bir parfüm oldu Jeke.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

KARMAŞA
cacharel-lou lou
pudra ve tütsü hakim

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

RİYAFES
TF Costa Azzurra

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Umut Kurtoğlu
Givenchy vetiver vintage

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

pi-jey
Bugünde hypnose. Gençlik yıllarımın efsosu.

iPhone'umdan gönderildi

CoSTUME NATİONAL HOMME

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

NeroBianco
Dior - sauvage
..

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

..

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

promesta

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

matrai
Roja Dove Reckless. Yeni keşiflerimden.... Şuna kanaat getirdim Rojanın classic serisi en iyi parfümleri içinde bulunduran seri

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Debussy
Reckless'i clive christian x'e benzetmisler, katilir misiniz?

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Debussy
Jardind'Amalfi. En sevdigim mandarin.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]