Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

B.taylan

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

NeroBianco
Cevap olarak bu gönderi By Eternal77
Calvin Klein - Escape

Ben yazlığım diyen birçok parfümü sollar

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Anofta
Umut hocam Temmuz-Ağustos başlığındaki sorunuzu oraya cevaplamıştım. :)

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.

Kullandıkça Acar Tekin amcamı hatırlıyorum...

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

ibrhm
Git -  her zaman elimin altında bir miktar olmasını isteyeceğim kokulardan.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Montabaco intenviso. Ormonde jayne'ler bende cok fark edilir oluyor.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Frozenwings
Cevap olarak bu gönderi By NeroBianco
NeroBianco yazdı
Calvin Klein - Escape

Ben yazlığım diyen birçok parfümü sollar
Ben de bu kokuyu bayağı merak ediyorum.

Bugün Hermes - Un Jardin Sur Le Nil kullandım. Efil efil bitki özü kokusu ^^

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By B.taylan
mfk amyris.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Libra
Viktor rolf bon bon kullandım.Sephora da denemem için minik şişelere doldurup vermişlerdi.Kullandıkça daha çok sevdim ben bu parfümü.Yumuşacık,pudramsı bir tatlılığı var...

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

eren_c.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Bois 1920 agrumi di sicilia.. Cidden bir Akdeniz'e götürüyor adamı.. O rahiya kesinlikle var.. Alır mıyım koleksiyona sanmam ama iyi iş.. İlk gün kullandığımdan daha çok etkiledi.. Ama akdeniz i yaşatan ilk ve tek koku değil. Bakınız acqua di parma blue seri

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

eMRe
Uzuunca bir süredir forumdan uzak kaldım zira askerdeyim :) yaklaşık 5 ay boyunca parfüm kullanamayacak olmak üzüyor beni ama sağlık olsun öncelik vatan borcu 👍
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Pink Floyd
 Olivier Polge'nin tasarımı Kenzo power

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
Hayırlı tezkereler dostum bizim gibi kendine vakit ayırmayı seven insanlar icin daha zor geciyor askerde zaman.

Bugun montabaco kullandım ve iso e bombasi olsa da harika bir parfum oldugunu dusunuyorum.
Private Label - Ursa

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Debussy
Emrah hocam iso e yi ben de yogun algiliyorum, yani koku olarak degil ama kendini hissettiriyor ama sanirim bu fark edirlililgini yukseltiyor baya. Bir de ben normalde iso e den kotu etkilenen bir tipim (ormonde man falan basimi agritiyor misal) ama ormonde jayne'nin ozel serisinde o kotu his olmuyor, kullandiklari iso e ekstradan kaliteli herhalde ne kadar fark ediyorsa :)

Iso e'nin bu sekildeki kullanimini begeniyorum, burada olumlu olmus. Parfumun agirligini da almis sanki.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Cranial3perfumeandmusic
Mancera- Roses Vanille
Coco Mademoiselle & J'adore

Postmodern Jukebox :)

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Umut Kurtoğlu
Tobacco Oud için hala sıcak onu anladım bu akşam

..

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Cranial3perfumeandmusic

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
cantona8 yazdı
Medea LoveGergedan yazdı
Ortigia Sicilia - Ambra Nera... Agresiflik barındırmayan, Akdenizli, hafif pudralı ve sabunsu, hafif tatlı, yumuşak reçinemsi amber. Yazın kullanmaya uygun.
Mete abi bi akşam çaya geleyim mi
Bence yatıya gel, biriken parfümleri ağız tadıyla gözden geçirmek için çaya gelmek yetmeyebilir

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

cantona8